ClickCease

052-9095200

עיצוב פרופיל באינסטגרם לעסקים ברמה גבוהה – הכיצד?

אז כבר ידוע לנו שאינסטגרם היא הרשת החברתית הויזואלית הגדולה בעולם, וידוע לנו שאם אנחנו רוצים עוד לקוחות לעסק אנחנו בהחלט צריכים להיות נוכחים שם, אבל משם המצב יכול קצת להסתבך.

איך מושכים לקוחות חדשים לעסק ואיך באמת צוברים עוקבים פוטנציאליים דרך האינסטגרם?

עיצוב פרופיל עסקי באינסטגרם

בבלוג של עדן שרעבי אני מדבר לא מעט על שיווק דיגיטלי, ואחד העקרונות המנחים בשיווק דיגיטלי הוא כמובן לגרום לקהל שמגיע אליך להישאר אצלך כמה שיותר זמן. לכן אנחנו נדבר על כמה נקודות לעיצוב הפרופיל העסקי שלנו באינסטגרם ברמה הגבוהה ביותר.

בין הנושאים שאדבר עליהם:

  • תמונת פרופיל
  • ביו באינסטגרם
  • Highlights
  • עיצוב פוסטים

1. תמונת פרופיל באינסטגרם

עם כמה שזה יכול להישמע מוזר, התמונה הזו היא כנראה האלמנט החשוב ביותר של כל פרופיל אינסטגרם. למה?

קודם כל, זה הדבר היחיד שניתן לראות עליכם מדף הבית של אינסטגרם, כך שהוא מאוד עוזר למשוך עוקבים חדשים לפרופיל שלנו במידה ונעשה את התמונה בצורה מספיק מסקרנת ובולטת.

שנית, כשנכנסים לפרופיל שלנו, תמונת הפרופיל שוב גונבת את העין מאחר והיא נמצאת בחלק העליון של הפרופיל.

איך מעצבים תמונות פרופיל באינסטגרם כמו שצריך?

קודם כל נתחיל במה שלא נכון לעשות.

1. אם עד היום שמתם את הלוגו של החברה שלכם בתמונת הפרופיל, אתם עושים טעות גדולה.

נכון, מודה שגם אני נפלתי בזה עד לא מזמן והופתעתי אבל הסיבה היא מאוד הגיונית.

אנשים לא מתחברים ללוגו שלכם, עם כמה שאתם גאים בו וזה יכול להישמע קצת כואב, אנשים מתחברים לאנשים ולכן ההמלצה שלי היא לשים את מנכ"ל החברה בתמונת הפרופיל או את מנהל השיווק / מייסד של החברה.

2. הדבר השני, הוא לשים ברקע של תמונת הפרופיל צבע בולט שימשוך אנשים להיכנס לפרופיל שלכם.

זה הזמן שלכם לבחור את הצבע שמייחד אתכם ומומלץ מאוד שיהיה בולט (לא שחור או לבן), חישבו מהו הצבע הדומיננטי לחברה וכנראה שעדיף יהיה לכם ללכת על הצבע הזה.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

בתמונה הבאה המצורפת נמצא פרופיל האינסטגרם של אחת מהחנויות האינטרנטיות שלנו, שגורף אחוז לא מבוטל מהמכירות של החנות שלנו.

דוגמא לפרופיל באינסטגרם

בתמונה המצורפת תוכלו לראות אותי (עדן) מחייך כי קודם כל הכי חשוב אנרגיות חיוביות, וביד אחת מחזיק מתנה שהיא בעצם האלמנט שמאפיין את החנות שלנו (עדן מתנות) וביד שנייה מצביע למטה.

הסיבה להצבעה למטה היא כמובן להשפיע פסיכולוגית על העיניים של הלקוח הפוטנציאלי להסתכל למטה אל עבר הקישור שמפנה לאתר האינטרנט שלנו.

שימו לב כמה תמונה אחת קטנה יכולה לעשות הבדל גדול, הכל מתחיל ונגמר בתמונת הפרופיל.

2. ביו באינסטגרם

הביו (Bio) שלכם באינסטגרם הוא עוד אלמנט מאוד חשוב בעיצוב הפרופיל שלכם.

נכון להיום, תוכלו להכניס עד 150 תווים בביו שלכם ולכן חשוב להשתמש בו בחוכמה.

כשחושבים מה כדאי לכתוב בביו, חשוב שנענה שם על השאלה שכל עוקב ישאל את עצמו כשהוא ייכנס לפרופיל שלכם: "מה הם מציעים ולמה שאני אעקוב אחריהם?"

הביו שלכם צריך להגיד ממש בקצרה את כל מה שיש לכם להציע, בנוסף מאוד חשוב להשתמש באמוג'ים.

גם כאן חשוב שתשמרו על פאנל חלק וצבע אחיד בהמשך לתמונת הפרופיל שלכם.

תוכלו להציץ בתמונה שצורפה לעיל של הפרופיל העסקי שלנו כדי לראות שכל האמוג'ים שצירפנו היו עם אלמנט של צבע אדום מאחר ותמונת הפרופיל היא בצבע אדום.

כמו כן, הביו שלכם באינסטגרם הוא המקום היחיד שבו תוכלו להוסיף לינק אל אתר מסויים שיוכלו ללחוץ עליו ולעבור מאינסטגרם אל אותו אתר ולכן חשוב שתנצלו אותו, כך תוכלו להפנות את העוקבים שלכם ואת האנשים החדשים שמגיעים לפרופיל שלכם ישירות אל האתר ומשם להפוך אותם לכסף מזומן.

עוד המלצה מעניינת היא לרשום את הביו שלכם בצורה שתסקרן אותם ללחוץ על הלינק, או לרשום בביו קוד קופון לכל העוקבים שלכם באינסטגרם כך שתהיה להם הטבה בקנייה הבאה בזכות המעקב אחריכם אז צ'פרו אותם באיזה פרס קטן 😉.

3. Highlights

ההיילייטס זה פיצ'ר מיוחד שלא היה שם מתולדות האינסטגרם, אלא התפתח לא מזמן.

שם תוכלו לחלק את הפוסטים והסטורי שלכם לקטגוריות מסויימות שיהיו מוצגות לכל העוקבים שלכם.

כך למעשה, לקוח פוטנציאלי לא באמת חייב לגלול למטה כדי לחפש פוסט שהוא אהב ומנסה למצוא או להתעניין במוצר מסויים שלכם כי הכל מסודר לו בצורה נוחה.

אני נוהג להסתכל על ההיילייטס כסוג של קטלוג שבו אני יכול להציג את המוצרים שלי, להראות דעת קהל של לקוחות מרוצים ועוד המון.

בתמונה הבאה תוכלו לראות את ההיילייטס שלנו מסודרים לפי קטגוריות מוצרים, אבל חשוב מזה תוכלו לראות גם את העיצוב שבו השתמשנו.

היילייטס באינסטגרם

ההמלצה האישית שלי היא ללכת על עיצוב נחמד של אייקונים עם רקע של הצבע הדומיננטי שלכם.

אופן ההגשה של הפרופיל שלכם מסגיר על המקצועיות שלכם, ובכלל נסו להתאים את הצבע הדומיננטי לאתר שאליו העוקב יגיע במידה וילחץ על הלינק כך שיהיה לו מעבר חלק ולא "אגרסיבי" לצבעים שונים לגמרי, מה שיעלה לכם את אחוז ההמרה ויוריד את ה- Bounce rate.

בנוסף, כלי מעולה שאני יכול להמליץ עליו לעיצוב תמונות ההיילייטס הוא כלי חינמי בשם Logomakr.

4. עיצוב פוסטים באינסגרם

אז עיצבנו את הפרופיל הכל טוב ויפה, אבל צריך גם "בשר" בפרופיל והוא כמובן הפוסטים שאנחנו מעלים.

גם כאן לא נהיה חובבנים ונשבור את העיצוב היפה שיצרנו, אלא נעלה פוסטים ונשתדל שלפחות ב-90% מהפוסטים יהיה אלמנט של הצבע שבחרנו כמו שתוכלו לראות בתמונה הבאה המצורפת.

עיצוב פוסטים באינסטגרם

הסיבה העיקרית שנעשה את זה מלבד העיצוב, היא כדי לייחד את המותג שלנו ולהבליט את הפוסטים גם לכל מי שגולל בדף הבית ולא רק למי שמבקר אצלנו בפרופיל.

אנחנו נרגיל את השוק לפתח אסוציאציה של קישור הצבע למותג שלנו ובכך גם נגרור יותר כניסות לפרופיל באמצעות כל פוסט.

עוד דבר שעליו אני ממליץ הוא להוסיף אלמנט עיצובי גם לסטורי שאתם מעלים, ובכל פעם שמעלים פוסט לפרסם עליו גם סטורי כדי לסקרן אנשים ולגרום להם להיכנס לפרופיל.

בנוסף גם בתיאור של הפוסט עצמו מומלץ להכניס אימוג'ים ברוח הפרופיל עם אותו הצבע.

עוד כיוון שתוכלו לחשוב עליו הוא הסדר שבו אתם מעלים את הפוסטים, כך שתוכלו לסדר את הפרופיל בצורה כזו שכל הטור האמצעי יהיה משפטים יפים ושני הטורים מהצדדים יכללו מוצרים ודחיפות למכירה.

לסיכום, כשאנחנו מעצבים פרופיל באינסטגרם ברמה גבוהה זה מראה על מקצועיות גם ללקוחות הקיימים שלנו, וגם לעוקבים חדשים שבוחנים את העסק עם זכוכית מגדלת.

זיכרו שהאינסטגרם היא רשת חברתית צעירה עם קהל צעיר שאוהב צבעוניות ועיצובים, תשחקו את המשחק ותהנו גם אתם מהיתרונות והתנועה הקיימת של הרשת החברתית הויזואלית.

בנוסף – זיכרו  שכל עוקב הולך איתכם לטווח הארוך ונחשף לכל מה שיש לכם להציע גם בהמשך, כך שחיזוק פרופיל האינסטגרם העסקי שלכם הוא עסק לכל דבר, והדרך הנכונה להתחיל לחזק את הנכס שלכם היא כמובן מבפנים עם עיצוב נכון ברמה גבוהה ומוכרת.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

המאמרים הפופולאריים ביותר

מאמרים אחרונים

עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Share on Facebook