בניית אתרים לרופאים – דגשים חשובים

בגדול, זה ממש לא משנה מה תחום העיסוק שלכם, אם יש לכם אתר הוא חייב לייצג כראוי את הפנים של הארגון והמותג שלכם – אבל זה לגמרי מקבל משמעות חזקה יותר אצל רופאים.

אני נתקל בהרבה מקרים, בהם גם הרופאים הטובים ביותר בתחומם הזניחו את האתר שלהם והתוצאה היא כמובן אתר זול, לא ממיר שלא תומך בהצלחתם ואף גרוע מכך – משקף את המקצועיות שלהם בצורה גרועה.

בדיוק בגלל זה, אם אתם רופאים אתם חייבים נוכחות מקוונת חזקה, זכרו שברגעים אלה מטופלים פוטנציאלים מחפשים אחר מידע ורופאים חדשים ברשת.

בנוסף לכך שקיום אתר יעיל יוכל לסייע בתקשורת מול אותם מטופלים – זה גם יוכל להעניק להם מידע נגיש ושימושי בקלות ולשפר משמעותית את המוניטין שלכם ברשת.

אז איפה כדאי להתחיל? 🤔

הכנתי לכם 8 דגשים חשובים שיעזרו לכם לבנות אתר מקצועי שיתמוך במוניטין וישפר את הנראות שלכם עבור מטופלים פוטנציאליים בעתיד, בואו נצא לדרך.

דגישם חשובים לבניית אתרים לרופאים

#1 אתם צריכים לגרום למטופלים לסמוך עליכם

איזה רושם אתם רוצים לייצר בפגישה הראשונה עם המטופל שלכם?

האתר מבצע עבורכם את המשימה הזו. אם לא תשקיעו כמו שצריך באתר שלכם, המבקרים שלכם עשויים לחשוב שתחומי עבודה אחרים מוזנחים באותה צורה, במיוחד כשמדובר בבריאות שלהם – ואנחנו ממש לא רוצים להגיע למצב הזה, נכון?

לעומת זאת, אתר נקי, עם עיצוב מודרני ואסתטי יוכל להדגיש את המקצועיות והיחס הרציני שיש לכם לכל היבטי העבודה, וכן – היום ככה מטופלים פוטנציאלים נוטים לסמוך על קליניקות ומקבלים על סמך זה את ההחלטות שלהם.

לכן, למרות שזה עשוי להיות מפתה להשתמש בכל מיני תבניות חינמיות לעיצוב האתר שלכם – אני באמת ממליץ לכם בחום לפנות לאנשי מקצוע בתחום, שיוכלו לבנות אתר שמותאם אישית לצרכים שלכם וגם של המטופלים שלכם, כך שתוכלו בסופו של דבר הוא ישדר אמינות, חמימות ויפיג את החששות של הלקוחות הפוטנציאלים.

#2 הדגישו את עיקר השירותים שלכם בדף הבית

הסעיף הזה יכול להישמע קצת מובן מאליו, אבל אתם צריכים להבין את הרצון העיקרי של המטופלים שלכם כשהם נכנסים לאתר שלכם – והאמת, שהוא די פשוט: הם רוצים לדעת לאן הם הגיעו, איזה שירותים אתם נותנים, ואיך זה יכול לעזור להם עם הבעיה שיש להם.

לכן, תדאגו לספק את כל המידע הזה בדף הבית שלכם, אבל שימו לב – בצורה מתומצתת וברורה, בלי להתפזר עם יותר מדי תוכן שיעמיס עליהם.

אם אתם רוצים להרחיב על השירותים שלכם, תוכלו לעשות זאת בדפי השירות שמיועדים בדיוק למטרה הזו.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

#3 צרו ניווט קל – ובאופן כללי, אתר עם חווית משתמש ידידותית

אתר שעוסק בשירותים רפואיים חייב להיות ידידותי למשתמש, מכיוון שהוא לעיתים קרובות משמש אנשים שנמצאים באיזה שהיא מצוקה – בין אם זו מצוקה פיזית, או נפשית (אולי עקב גילוי בעיה ממשית, או לחילופין, מישהו שהחליט לגגל את התסמינים שלו בגוגל ומצא את דרכו לאתר שלכם). וזו בדיוק הסיבה שאתם צריכים לוודא שכל גולש יוכל למצוא בקלות את השירות שמתאים לו עם אמצעי ניווט פשוטים באתר.

מעבר לכך, אם לדוגמה אתם יודעים שקהל המטופלים העיקרי שלכם הוא מבוגר יחסית, אתם צריכים לקחת את זה בחשבון…איך בדיוק?

עם פונטים שהם קצת יותר גדולים מהרגיל (חשוב גם כאן, לא להגזים עם זה), עם צבעים נעימים שמשתלבים בעיצוב הכולל וכו’.

#4 רספונסיביות זה חשוב

אפשר לומר שהסעיף הזה מתקשר לסעיף 3, בו דיברנו על חווית משתמש. האתר שלכם צריך להיות ידידותי לנייד, למחשב ולכל מכשיר שהגולש שלכם עשוי להשתמש בו.

אם האתר שלכם לא יתאים לטבלט או לאייפון, סביר להניח שהוא פשוט יתקע, לא ייטען ובקיצור, בעיקר יביא עצבים לגולשים שלכם, שבסופו של דבר יוותרו ויעברו לאתר מתחרה.

לידע כללי, 80% ממשתמשי האינטרנט גולשים ממכשירים ניידים 📱 נסו רק לדמיין איך אדם שצריך סיוע רפואי ירגיש כשהוא צריך להגיע אליכם במהירות, אבל הוא לא מצליח כי האתר שלכם לא נטען? אל תזניחו את זה.

הנה כמה טיפים לקידום אתרים בתחום הבריאות ממני

#5 בחרו בפלטת צבעים נכונה 🎨

חשבתם פעם למה רוב האתרים בתחום הרפואה משתמשים בצבעים של לבן וכחול? לא רק בארץ, גם בחו”ל.

הסיבה לכך היא בגלל שהם משדרים אמינות מאוד חזקה.

בעוד שכחול מרגיע מטופלים ונותן קשר מסוים לטבע, הלבן משדר סטריליות והוא גם שומר על נראות נקיה, שלא פוגעת בעיצוב ובתוכן הכתוב.

מעבר לכך שלכחול יש מבחר ענק של תתי גוונים, תוכלו כמובן גם לצאת מחוץ לקופסה ולהשתמש בצבעים מרגיעים אחרים כמו ירוק או טורקיז.

אם אתם בתחום האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים, אז מומלץ להשתמש בגוונים ורודים וסגולים בשילוב לבן.

העיקר הוא לספק רושם טוב, שמותאם לערכים שחשוב לכם לשקף.

#6 השתמשו בטפסי לידים

אנשים עצלנים מטבעם. זה נכון במיוחד כשמדובר בוויתור על המידע האישי שלהם כדי לקבוע משהו דרך האינטרנט.

לכן, אתם חייבים לוודא שהמספר של הקליניקה שלכם זמין ונראה לעין לאורך כל האתר שלכם, כמובן שחשוב לעשות את זה בטאקט ולא להציק לגולש.

מעבר לטופס לידים שצריך להופיע בכל עמוד באתר, וודאו גם שיש מה שנקרא “כפתור צף” ליצירת קשר שיוכל לאפשר ללקוח פוטנציאלי להרים אליכם צלצול באופן מידי במידת הצורך.

#7 תציגו המלצות של מטופלים קודמים שלכם

ביקורות של מטופלים משפיעות פסיכולוגית חזק מאוד על מטופלים חדשים שחושבים להיעזר בכם ויכולות לתרום הרבה למוניטין שלכם.

בדיוק כמו כל עסק שמספק שירותים, גם המטופלים שלכם רוצים לשמוע מאחרים על איכות הטיפול והיחס שאתם מעניקים.

לפי מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, כמעט 70% מהחולים מגבשים דעה על רופאים על ידי קריאה של ביקורות, לכן – תדאגו להציג כמה חוות דעת חיוביות בדף הבית, במקום בולט ושהגולש יוכל לעיין בהם בנוחות. אם יש לכם סרטוני המלצות – זה עובד אפילו טוב יותר.

בניית אתרים לרופאים

#8 הציגו מטופלים עם תמונות “לפני ואחרי”

אומנם הסעיף הזה לא חל על כל סוגי הטיפולים והתמחויות, אבל מאוד מומלץ להציג מקרים של חולים בהקשר לטיפולים ספציפיים שאתם מספקים (שימו לב שזה חייב להיות באישור של אותו מטופל).

מטופלים אוהבים לראות מקרים דומים לשלהם ולקבל טעימה ממה שהם עומדים לחוות.

אם אתם מציעים הליכים וניתוחים אסתטיים, וודאו שיש לכם כמות משמעותית של תמונות “לפני ואחרי” עם מגוון רחב של גילאים ושל שני המינים.

ומה אם התחום שלי לא קשור לתמונות של לפני ואחרי?

אז במקרה הזה, אתם יכולים להציג סיכומים של מחקרים ותוצאות מטיפולים שנעשו אצלכם באופן אנונימי.

לדוגמה, בארצות הברית יש רופא מאוד מוכר למחלות זיהומיות, שמטפל באופן ייחודי בחולי מחלת ליים, הוא התחיל לפרסם באתר שלו סיפורים ממקור ראשון על חולים שבמשך שנים לא אובחנו וסבלו המון זמן מכאבים עד שהם עברו טיפול אצלו וקיבלו את איכות חייהם בחזרה.

סיפורים אלה, הדהדו אצל הרבה חולי מחלת ליים בכל רחבי ארצות הברית ואפילו ארגון הדגל של מחלת הליים החלו להציג את אותו רופא במאמרים באתר הרשמי שלהם, כתוצאה מכך – הוא הפך להיות לאחד הרופאים המבוקשים ביותר שאבחנו וטיפלו במחלה הזו.

כמה מילים אחרונות,

אני מקווה שהטיפים האלה יעזרו לכם בעיצוב ובניית האתר שלכם, כך שתוכלו לשפר את הביצועים ולהגדיל את כמות הפניות מצד מטופלים חדשים.

זכרו תמיד לנסות להציג את האתר שלכם מנקודת מבטו של המטופל ולחשוב לאיזה מידע הוא זקוק ומה הוא צריך לדעת כדי לקבל החלטה משכילה ולקבוע איתכם פגישה.

יש לכם עוד שאלות על בניית אתרים בתחום הרפואה? תשאירו לי תגובה למטה, מבטיח לענות בהקדם 😊

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו