דף הבית / קידום אתרים בגוגל / 3 סיבות לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר

3 סיבות לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר

מתלבטים האם לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר או חברה לקידום אתרים? יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מצורות ההתנהלות, אך כמובן שלא ניתן להכליל באופן גורף שעדיף לעבוד עם פרילנסר לקידום אתרים או לחלופין עם חברת קידום. כל אחד ומה שמתאים לו בהתאם לשיקולים שונים. יחד עם זאת, להלן כמה סיבות שאולי ישכנעו אתכם לעבוד דווקא עם מקדם פרילנסר 🙂

  • נוחות וזמינות: לעבוד עם מקדם אתרים פרילנסר, להבדיל מחברה גדולה, אומר בדרך כלל לעבוד מול בנאדם אחד. כאשר יש לך בעיה באתר או שאתה רוצה לבצע שינויים כלשהם, לדבר ולהתייעץ – שעובדים מול חברה לא תמיד יש מי שזמין עבורך. במקרים מסוימים צריך לעבור דרך מערכת לניתוב שיחות והמתנה מייגעת לנציג שיתפנה. כמובן שזאת דוגמא די קיצונית ולא כולם עובדים עם חברות בסדר גודל כזה, אבל היתרון הגדול בלעבוד מול מקדם אתרים פרילנסר זה העובדה שכל העבודה מרוכזת (לרוב) על ידי איש אחד שיכול לתת מענה לכל מה שאתה צריך.
  • המחיר: כאשר אתה עובד מול חברה, בין אם חברה גדולה ובין אם קטנה, אתה צריך, ביודעין או שלא, גם לממן את השכירות של המשרדים, הארנונה, החשמל, את השכר של המנכ"ל – ועוד אינספור הוצאות "לא יצרניות" שלא קשורות ישירות לתפוקה שאתה צריך לקבל מהחברה. כל ההוצאות האלה, בין אם תרצה ובין אם לא – מגולמות בריטיינר החודשי שאתה צריך לשלם. רוב החברות עובדות בשכר של לא פחות מ-3,000 ש"ח לחודש, על מנת שהלקוח יהיה רווחי להן.
    שעובדים עם מקדם אתרים פרילנס, שלרוב עובד מהבית – הרבה מן ההוצאות האלה נחסכות, מה שמאפשר לו לתת לך מחיר נוח יותר בצורה משמעותית, עדיין להישאר רווחי ולהקדיש לך הלקוח את מלוא תשומת הלב. למידע נוסף על מחיר קידום אתרים.
  • "לעבוד מול חברה גדולה ומוכרת בטוח יקדם אותי יותר": ממש לא בטוח. בואו ניקח דוגמא מעולם הגיטרות: נניח ופלוני אלמוני רוצה לקחת שיעורי גיטרה פרטיים. אבל הוא אינו רוצה לעשות את זה אצל כל אחד, אלא אצל גיטריסט מוכר ובעל שם – נניח, ארז נץ. לשם הדוגמא, נניח שארז לוקח 200 ש"ח לשיעור של 40 דקות בגיטרה – בכל זאת, נגן במעמד שלו צריך להרוויח בהתאם.
    האם ארז ילמד בצורה טובה יותר מאשר סטודנט מוכשר שמעביר שיעורי גיטרה כהשלמת הכנסה? בכלל לא בטוח. צריך להבדיל בין נגן טוב לבין מורה טוב – יש הבדל ענק. בנוסף – על מנת ללמוד את הבסיס, מי אמר שצריך לקחת את המורה הכי טוב / הכי יקר? הרי הבסיס הוא זהה עבור כולם – אז למה לא לקחת מורה סטודנט ולשלם לו 50 שקל לשיעור?
    אם נחזור לעולם של קידום האתרים: ברוב המקרים, אתרים שלא עשו קידום מעולם, יצטרכו בראש ובראשונה קידום בסיסי: אופטימיזציה של עמודי האתר, מעט קישורים התחלתיים, סידור ההיררכיה באתר, קישורים פנימיים ועוד. את זה פרילנסר וחברה לקידום יכולים לספק באותו פרק זמן אך בעלות שונה לגמרי עבור הלקוח הסופי. אם כן – האם הלקוח הסופי משלם על איכות או על מותג? כמובן שכל נושא לגופו – כמו שיכול להיות פרילנסר חאפר כך ניתן לעבוד עם חברה של חאפרים, וההפך.

לסיכום

אין במטרת המאמר הזה לפגוע באף חברה, אלא רק להדגיש את ההבדלים בין עבודה מול פרילנסר ומול חברות. המאמר נכתב בהכללה ואינו נכון בכל המקרים. אבל שמסתכלים על התמונה הגדולה – אם אתה עסק קטן / בינוני ואין ברשותך תקציב גדול אך עדיין חשוב לך לקבל תמורה מלאה עבור כספך – עבודה מול פרילנסר בהחלט היא אופציה שכדאי לשקול.

אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל בכל זאת, אני יכול להעיד על עצמי שיש כמה יתרונות גדולים בלעבוד איתי – וכך גם חושבים לקוחות שממליצים עליי.

בהצלחה!


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות דניאל

עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. פה ושם מעביר הרצאות וגם מלמד קידום אתרים בשיעורים פרטיים וסדנאות. נשוי + ילדה מהממת וגר בנס ציונה :-)

שווה לקרוא גם את

ניסוי CTR עמית מלכי

השפעת אחוזי הקלקה (CTR) על תוצאות החיפוש – מקרה בוחן

זה לא חדש שלאחוזי הקלקה בתוצאות יש השפעה על הקידום. לגוגל יש אינטרס להציג תוצאות ...

עדכון Mobile First

עדכון ה – Mobile First של גוגל: כל מה שחשוב לדעת

בשנים האחרונות הסמארטפונים תופסים חלק נכבד יותר ויותר מחיינו ולכן אין זה מפתיע שגם אחוזי ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה