לידים ליועצי משכנתאות: למה קידום אורגני זה ערוץ מצוין למשכנתאות?

אין ספק שהאינטרנט הוא מקור מצוין לקבלת לידים ליועצי משכנתאות, בטח הרבה יותר טוב מערוצים מפוקפקים כמו למשל שיחות והודעות ספאם. אבל השאלה היא איזה ערוץ הוא הטוב ביותר?

האפשרויות הכי פופולאריות כיום הן קידום אורגני, קידום ממומן וקניית לידים ישירות.

לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, ובפוסט הזה אני רוצה להוכיח לכם (וכן, אני קצת מוטה 😊) שהשיטה האורגנית היא עדיין השיטה הטובה ביותר.

לידים ליועצי משכנתאות

קניית לידים

יועצי משכנתאות ואנשים בתחום הפיננסים באופן כללי סבורים שזו אחת השיטות הטובות ביותר מכיוון שהיא מתאימה גם למי שאין לו מושג בשיווק באינטרנט והיא דורשת אפס מאמץ.

אבל יש לשיטה הזו חסרון אחד די גדול והוא שההחזר על ההשקעה הוא פחות או יותר קבוע. כלומר, על כל עשרה לידים שתקנו (לדוגמה), תסגרו פחות או יותר את אותן מספר עסקאות ומדובר בתקרת זכוכית שמאוד קשה לעבור אותה בלי לגעת במחירים שלכם או במטרית השירותים שאותה אתם מספקים.

מלבד זאת, עולם הלידים למכירה הוא עולם שיכול להיות לעיתים מפוקפק: לדוגמה, יש תופעה של לידים שעברו כבר כמה ידיים ונקראים “לידים מחולקים”.

לפעמיים יבטיחו לכם לידים בלעדיים שבפועל יהיו מחולקים.

בעיה אחרת היא סינון לא טוב (מיטוב) של הלידים שמוריד מאוד את אחוזי הסגירה!

 

קידום ממומן לקבלת לידים ליועצי משכנתא

קידום ממומן (PPC)

קידום ממומן בגוגל ואפילו בפייסבוק יכול להביא לכם גם כן לא מעט לידים למשכנתאות, אבל גם כאן אתם בסופו של דבר משלמים על כל לחיצה מחיר שקשה מאוד לרדת ממנו, אלא אם כן החשבון שלכם צובר היסטוריה טובה של המרות.

אם כבר, אני ממליץ מאוד לנסות קודם כל את האפיק של גוגל: כשמישהו מחפש מושג שקשור למשכנתא, סביר להניח שהוא ירצה לקבל עזרה בתקופה הקרובה.

לעומת זאת, בפייסבוק לא תמיד מי שייראה את המודעה בהכרח ירצה באותו הרגע להתעסק במשכנתא שלו (למשל, ב-12 בלילה…), זאת למרות שהפילוח הדמוגרפי של פייסבוק הוא טוב הרבה יותר.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

קידום אורגני ליועצי משכנתאות

קידום אורגני

כאן אני מגיע לקצפת שבקצפת. נכון, זה לא קל להתברג במקום טוב בגוגל בתחום כמו ייעוץ משכנתאות שפורח בשנים האחרונות, אבל בטווח הארוך הוא יגדיל את ההחזרה על ההשקעה יותר מכל ערוץ אחר.

מכיוון שאצל יועצי משכנתאות התחלופה של הלקוחות היא מאוד גבוהה ובדרך כלל מסתיימת לאחר אישור המשכנתא בבנק, אין ספק שמבחינת הצמיחה הכללית של העסק, זהו הערוץ הטוב ביותר.

גם אם אתם משלמים לחברת קידום אתרים סכום קבוע, התנועה שלכם יכולה בהחלט לגדול בקצב שאינו קבוע, לפחות בשנים הראשונות.

אחרי שהגעתם לסטגנציה מסוימת והגידול מתחיל להאט (וסביר להניח שזה יקרה בשלב מסוים), אפשר אולי להוריד קצת בעלויות או לחשוב על דרכים אחרות לנצל את התקציב שכבר יש לכם.

⚠️ אבל גם כאן יש סייג משמעותי: מכיוון שמדובר בתחום יחסית תחרותי (למרות שלא הכי תחרותי, עובדה שבראש יש גם אתרים שהם לא של יועצי משכנתאות אלא אתרים כמו גלובס ומדרג), אתם צריכים להיות מוכנים לכך שקידום אפקטיבי שיביא לכם עליה משמעותית בתנועה יכול לקחת גם שנה (זה תלוי גם במצב הנוכחי של האתר).

בינתיים אתם בהחלט יכולים להשתמש גם באחד הערוצים שהצגתי למעלה בהתאם לתקציב הכולל שיש לכם.

הנה התובנות שלי איך להגדיל את כמות הלידים ליועצי משכנתאות בפרט ובתחום הפיננסי בכלל…

כמה טיפים שלי לקידום אתרים ליועצי משכנתאות:

💡 אל תלכו בהכרח על מילות מפתח כלליות: הן לא רק הכי תחרותיות, אלא לא בהכרח מעידות על כוונת רכישה (במקרה הזה ייעוץ).
לדוגמה, יכול להיות שמי שמחפש “משכנתא הפוכה” פשוט לא מכיר את המושג. ביטויים כמו “מחשבון משכנתא הפוכה” או אפילו “חסרונות משכנתא הפוכה” הם כבר יותר ראליים.
בכלל, מבנה של שאלות ותשובות יכול לתת לכם בונוס די גדול בדמות הופעה בתוצאה “0” מעל התוצאות הרגילות.

💡 פינת מאמרים או בלוג הם בבחינת Must: לא רק שהם יעזרו לכם לקבל עוד כניסות ממילות מפתח שאולי לא חשבתם עליהן (שכלי המחקר בכלל לא מציגים), אלא שיש בהם כדי להעניק לכם חזות מקצועית ולתת לגולש מושג שאתם באמת מכירים את שוק המשכנתאות מספיק טוב ולא תוליכו אותו שולל (תחום שירותי המשכנתאות, למעט בבנקים, הוא לא ממש מפוקח).

💡 גם המלצות מלקוחות, עמודים ביוגרפים ורשימה של דרכי יצירת קשר הן חשובות מהסיבה שאתרי משכנתאות נכנסים לקטגוריה של Your Money Your Life (YMYL).
כלומר, אלו אתרים שעוסקים בהחלטות כספיות משמעותיות.

💡 אני כותב את זה כל פעם, אבל במקביל לקידום של האתר, אתם צריכים לטפח גם רשומה מקומית עם כל הפרטים על העסק דרך Google My Business, כולל תמונות של המשרד מבפנים ומבחוץ. מהניסיון שלי אפילו אתרים עם מעט מאוד כניסות אורגניות “טהורות” עדיין יכולים לקבל המון צפיות ברשומות שלהם, במיוחד כשרוב הלידים שלכם הם פשוט שיחות טלפון.

💡 מלבד החלפות קישורים קלאסיות, כדאי לעבוד גם על פרסום כתבות באתרים גדולים, אפילו בלי קישורי Do Follow. נושא הנדל”ן תמיד יהיה נושא חם והוא אף פעם לא יורד מסדר היום.

לסיכום

קידום אורגני הוא עדיין הערוץ הטוב ביותר אם אתם רוצים לקבל לידים למשכנתאות על בסיס קבוע. הוא אומנם לא היחיד, אבל מבחינת השקעה לטווח ארוך, הוא בהחלט האפקטיבי ביותר, גם אם בהתחלה לוקח קצת זמן לראות תוצאות.

כמובן שהקידום לא הולך ברגל, ואם אתם רוצים להגיע למקומות טובים תצטרכו קצת להתאמץ לפי כל כללי הספר הבלתי רשמיים של ה-SEO.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו