סביר להניח שמרבית בעלי העסקים שאלו את עצמם בשלב כזה או אחר למה צריך אתר אינטרנט, במיוחד כשיש היום כל כך הרבה אלטרנטיבות. אז…לשאלה הזו יש לי תשובה מוחצת, ואני ממליץ לכם להישאר עד הסוף כדי להבין.
"יש לי עסק, אבל אני לא באמת צריך אתר… יש לי דף פייסבוק וזה מספיק"
כל מי שהיה בעסקי השיווק הדיגיטלי – שמע את המשפט הזה מבעלי עסקים רבים 👆
אבל למען האמת – זה בכלל לא הסתכלות נכונה…ואם נוסיף אז גם מעולם לא היה זמן טוב יותר להשקיע באתר אינטרנט ממיר עבור העסק שלכם. אתר מציע מגוון רחב של יתרונות לעסקים קטנים – והם רק עולים בערכם באופן אקספוננציאלי משנה לשנה, ממש כמו האינטרנט עצמו.
אם אתם לא מעוניינים להעביר יותר תנועה לאתר שלכם, ליצור לידים נוספים מקהל העיד שלכם או להמיר גולשים – אתם מוזמנים לדלג על הפוסט הזה. לשאר שכן רוצים לגלות איך, המשיכו לקרוא וגלו למה אתם חייבים אתר אינטרנט בשנת 2022, בואו נתחיל 😊
רוצה לקבל הצעה לבניית אתר? כמה פרטים ואחזור אליך בהקדם
למה העסק שלי זקוק לאתר אם אני נמצא ברשתות חברתיות?
אולי כבר יש לכם דף פייסבוק ו/או אינסטגרם ואפילו כמה ביקורות טובות ברשתות החברתיות, אבל יש כמה בעיות באסטרטגיה הזו.
ראשית, אתם תמיד תהיו תלויים בפלטפורמות המדיה החברתית ואתם חייבים לקחת בחשבון שאלגוריתמים כל הזמן משתנים, כללים משתנים ומה שעובד היום – לא בטוח יעבוד מחר (כפי שלמדו הרבה עסקים שהיו תלויים בפייסבוק בשנים האחרונות).
בנוסף, גם המגמות משתנות. אם הלקוחות שלכם נמצאים היום באינסטגרם, מחר הם עשויים להיות בפלטפורמה חדשה יותר.
כשאנשים עוברים מכלי אחד למשנהו, האתר שלכם יהיה לכם כמו עוגן – לא משנה מה הלקוחות מעדיפים במדיות החברתיות, הם תמיד יכולים למצוא את האתר שלכם באותו מקום, זמין בכל שעה ולכולם.
אז למה אתם צריכים אתר אינטרנט? הנה 8 סיבות טובות
כיום, מספר האנשים שמשתמשים באינטרנט כדי לאתר ולמצוא עסקים גדל בצורה פנומנלית – בעוד שפליירים וספרי פרסום כבר הפכו לאבק.
על פי מחקרים שונים, בשנה האחרונה 97% מהאנשים חיפשו באינטרנט כדי למצוא עסק מקומי בקרבה שלהם.
לכן, אם אתם רוצים להרחיב את העסק שלכם ולהגיע לקהל הנכון ביותר בשבילכם, אתם חייבים נוכחות בדיגיטל, או במילים אחרות, להיות בעלי אתר. הנה עוד כמה סיבות טובות להקים אתר כמה שיותר מהר:
#1 הלקוחות שלכם מצפים שיהיה לכם אתר
עכשיו יותר מתמיד לקוחות רוצים להיות מסוגלים למצוא מידע עליכם מאתר העסק שלכם.
על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות
ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:
רוב הצרכנים מבצעים מחקרים לפני שהם עושים כל רכישה, אם אין לכם אתר – מבחינתם זה אומר שהעסק שלכם לא קיים וזה בהחלט לא המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.
#2 זה גורם לכם להיראות יותר אמינים
הצרכנים יכולים להפיק הרבה על המותג מעצם קיומו של האתר שלכם – למעשה, 75% מהצרכנים ישפטו את האמינות של המותג שלכם על סמך העיצוב והנראות של האתר שלכם.
לשם כך, חשוב שיהיה לכם אתר מודרני, עדכני עם דומיין מותאם אישית ועם עיצוב משייצג את המותג שלכם בדרך הטובה ביותר.
#3 אתר אינטרנט זול יותר מפרסום מסורתי
עסקים רבים שאין להם אתר אינטרנט מסתמכים עדיין על פרסום מסורתי – מודעות בעיתונים, שלטי חוצות, פליירים ועוד. אבל לידע כללי, היום אנשים כמעט לא מתייחסים לפרסומים מהסוג הזה ואתם מנסים לצמצם את עלויות העסק ולשפר את השיווק שלכם, אתרים עולים הרבה פחות בהשוואה לעבר ויספקו לכם טווח רחב יותר מפרסום רגיל.
מעבר לכך, בפרסום מסורתי אין לכם אפשרות לדעת מי הקהל שמגיע אליכם, מאיפה הוא הגיע (או בקיצור, אין לכם באמת שום דרך לעקוב אחר תוצאות הקמפיין), לעומת פרסום בדיגיטל, שמאפשר לכם להגיע לקהל היעד שלכם בקלות רבה יותר וגם לראות את כל תוצאות הקמפיין לפניכם.
#4 תוכלו למצוא לקוחות חדשים בקרבתכם
אתר לא נועד רק למציאת לקוחות ברחבי העולם – הוא כלי חיוני למשיכת לקוחות מקומיים גם כן. חיפושים רבים בגוגל מגיעים מאנשים שמחפשים משהו קרוב להם.
זה נכון במיוחד לגבי משתמשי טלפון סלולרי (אחוז גבוה) שעשויים לחפש חנות, מסעדה או שירות אחר בזמן שהם בדרכים.
אם אין לכם אתר ידידותי לנייד, אתם מפסידים את ההזדמנות לתפוס את המבקרים האלה כשהם ממש בסביבה שלכם.
#5 הרחיבו את שעות העבודה שלכם (מבלי לעבוד)
כשיש לכם האתר – התוכן שלכם זמין למשתמשים בכל שעות היום, בהתאם לנוחותם. אז בין אם מישהו מבקר באתר שלך באישון לילה או במהלך היום, באופן כלשהו אתם תמיד מתקשרים איתו, ויכולים להיפרד מאותו שלט 'סגור לעסקים'.
הנגישות בכל רגע תומכת בשיווק ומגדילה את המכירות באופן דרמטי, וזה נכון במיוחד לגבי חנויות מסחר אלקטרוני.
זהו גם צעד שמקדם שירות לקוחות יעיל ובניית מערכות יחסים, במיוחד אם יש לכם צ'אט-בוטים שמופעלים באתר שלכם ויכולים לפתור בעיות בסיסיות של הלקוחות שלכם כשהם זקוקים לכך.
#6 קידום אתרים זו אסטרטגיית שיווק חסכונית וחזקה
בואו נודה בזה – כל עסק רוצה להופיע בעמוד ראשון בתוצאות החיפוש של הלקוחות הפוטנציאלים שלהם והחדשות הטובות הן, שבהשוואה לאסטרטגיות שיווק דיגיטליות אחרות, SEO נחשב לערוץ יחסית חסכוני ויכול להכניס להם הרבה תנועה אורגנית ואיכותית לאתר שלכם.
בנוסף, באמצעות קידום אתרים תוכלו לפתוח ערוץ נוסף להכנסות פאסיביות – דרך שיווק שותפים, הודעות אדסנס ועוד.
האם אתם יכולים לעשות קידום אתרים בעצמכם?
בעיקרון, כן. יש המון כלים שמאפשרים גם לאנשים בלי הרבה רקע בתחום לעשות את זה, יחד עם זאת, מדובר בטכניקות מאוד בסיסיות שלא בטוח יניבו תוצאות יציבות וטובות לטווח הרחוק.
כדאי להיעזר בחברת קידום מקצועית שתוכל להתאים לכם אסטרטגיה בהתאם לתחום שאתם נמצאים ולמידת התחרות.
#7 זה מאפשר לכם לחדד את תדמית המותג שלכם
אתר הוא מקום טוב לחדד את המסרים של המותג שלכם – תוך שימוש באסתטיקה, באוצר המילים ספציפי ועוד – במילים אחרות, זה המקום האידיאלי עבורכם לעצב את המוניטין והתדמית של העסק שלכם.
לעומת זאת, דפי מדיה חברתית (כמו פייסבוק) ואתרי ביקורות שונים מאפשרים לעצב את תדמית החברה שלכם באמצעות פוסטים, סטורי ועוד – זה יכול להועיל אך לא תמיד מצייר את התמונה המלאה שהייתם מעדיפים להראות.
על ידי יצירה וניהול של אתר ותוכן לעסק שלכם, אתם יכולים לצייר את תמונת המותג בדיוק כפי שהייתם רוצים.
#8 זה נותן לכם צ'אנס להתמודד גם עם "גולייתים" אחרים בתעשייה
האם ידעתם שאתר נותן לך סיכוי הוגן להתחרות בענקי הענף שלכם? כאשר יוצרים אתר טוב ומתאימים לו אסטרטגיית שיווק נכונה, הוא יכול להיות מדורג במקום ובזמן הנכון.
בין אם זה באמצעות PPC או SEO – באמצעות מילות המפתח הנכונות אתם תוכלו להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלכם ולהשפיע על המסע של הלקוח, שמתחיל בדרך כלל במחקר, המלצות וביקורות.
ברגע שיש לכם מקום בולט בתוצאות החיפוש של גוגל, אתם למעשה כבר תופסים משבצת משמעותית גם מול מתחרים "גדולים" ונותנים ללקוחות שלכם סיבה טובה לקנות מכם.
כל הסיבות לבנות אתר 👇
אז מה בשורה תחתונה?
בשורה תחתונה, אתר מעוצב ומקצועי שיבדל את המותג שלכם – הוא קריטי להגדלת המכירות ולצמיחת העסק שלכם. זה נותן לכם הזדמנות להגיע לקהל היעד הנכון, לצייר את הסיפור של המותג שלכם בדרך המדויקת ביותר וליהנות מתשואות ענק בטווח הרחוק.
אתם לא טועים, יש גם אבל שמגיע, בניית אתר עסקי זה לא מספיק.
בדיוק כמו ששכירת איש מכירות זה לא תמיד מספיק כדי להגדיל מכירות בעסק– כי יכול להיות שהוא לא כריזמטי או משכנע מספיק, או שאולי הוא לא יודע איך לפנות ללקוחות…
ככה עובד בדיוק אתר אינטרנט.
אתם צריכים עיצוב ממיר ושמותאם לשפת המותג שלכם, אתם צריכים לפתח אסטרטגיית שיווק מוחצת שתשאיר אבק למתחרים ולייעל את האתר שלכם כדי להפוך מבקרים – ללקוחות.
כל זה לגמרי אפשרי, כל עוד פונים לאנשי המקצוע הנכונים בתחום.
יש לכם עוד שאלות על אתר אינטרנט?
מוזמנים להשאיר תגובה, מבטיחים לענות בהקדם 😊
מדריכים נוספים: