דף הבית / בניית אתרים / דף נחיתה בעיצוב אישי

דף נחיתה בעיצוב אישי

פוסט אורח. דף נחיתה הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר שכל תהליך של שיווק באינטרנט. אנחנו עובדים קשה על מנת לשווק את העסק שלנו, להביא עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים וכו'.

בזירת האינטרנט, לדף נחיתה יש משמעות גדולה שכן זהו המקום בו עלינו לספר ללקוח הפוטנציאלי מה ייצא לו מהשירות או המוצר שאנו מציעים לו. בעולם האינטרנט דף נחיתה זהו אמצעי שיווק מאד בסיסי ונפוץ, אם כי לא רבים משקיעים בעיצוב או בכתיבה התוכן השיווקי שיכולים להגדיל במאות אחוזים את הביצועים של הדף הנחיתה.

אז מה זה בעצם דף נחיתה?

דף, או עמוד נחיתה – הוא בעצם המפגש הראשון של הגולש עם האתר שלנו – ושם תפקידנו שהגולש יבצע מה שנקרא בשפה המקצועית "המרה" – להפוך אותו מגולש מתעניין ללקוח פוטנציאלי, זה יכול להיות כל אחד מהדברים הללו:

  • להירשם לרשימת התפוצה שלנו תמורת "שוחד" או מתנה כלשהי אשר תימסר לו למייל אוטומטית מייד לאחר ההרשמה (לשם כך יש צורך במערכת דיוור מקצועית אבל זה כבר נושא אחר).
  • לקנות מאיתנו מוצר כלשהו (בדרך כלל אם הגולש נמצא בשלב מוקדם של היכרות איתנו לא ננסה ישר להפוך אותו ללקוח משלם אלא לתת לו דרך שנוכל להציע לו הצעות ולמכור לו מוצרים או שירותים בהמשך (אחת הדרכים היא רשימת תפוצה שהוזכרה לעיל).
  • להגדיל את החשיפה למותג, לשירות או למוצר שלנו.

דף נחיתה

מה גורם לדף נחיתה להיות מכונת מכירות משומנת?

כפי שנאמר, קיימים הרבה דפי נחיתה באינטרנט – בין אם במסגרת אתר שלם או בין אם מדובר בדפי נחיתה יעודיים (בדרך כלל האופציה המועדפת). דפי נחיתה יעודיים לרוב משמשים כדפי נחיתה שמביאים אליכם תנועה באמצעים שונים – זו יכולה להיות תנועה ממומנת מגוגל אדוורדס, פרסום בפייסבוק וכו' – או תנועה חינמית ממקורות שונים.

אבל, מה באמת יבודד אותנו ביחס למתחרים? מספר פרמטרים:

  • עיצוב מקצועי – דף נחיתה בעיצוב אישי אשר נעשה ברמה גבוהה ישאיר את הגולש לקרוא עוד ולהבין מה אנחנו יכולים להציע לו (זאת כמובן בסינרגיה עם תוכן טוב ושיווקי)
  • כתיבה שיווקית – עיצוב כלעצמו אינו מספיק – גם אם מדובר בדף נחיתה הכי מרשים בעולם, בלי תוכן שיווקי ושכנועי – הוא פשוט לא יעשה את העבודה. על כן, אם לא ניחנו בכשרון כתיבה כדאי שנשור שירותים של קופירייטר או כותב מקצועי לדפי נחיתה – השיפור ביעדים יכול לגדול בעשרות, ולעיתים גם מאות אחוזים.
  • מבנה נכון – בגדול, ישנן 2 גישות לדפי נחיתה – האחת, קצרה ותמציתית, לרוב כוללת טופס מילוי פרטים (לצורך השארת המייל של הגולש) ובצד מעין סרטון קצר שמסביר בכמה מילים מהי ההצעה שאנחנו נותנים. הגישה השניה היא של דפי נחיתה ארוכים הכוללים המון טקסט, עם הסברים על השירות/המוצר שלנו, המלצת לקוחות וכו'.
    2 הגישות שונות בתכלית אך גם מתאימות לסיטואציות שונות ושלבים שונים במשפך המכירה שלנו. קשה לומר איזה מבנה יותר נכון באופן גורף שכן יש המון משתנים שיכולים להשפיע על כך ולכן, כמו כל דבר באינטרנט – צריך לעשות טסטים ובדיקות כל הזמן על מנת לעקוב ולשפר ובכך להגיע לרמת ביצועים אופטימאלית.

היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

יש לך שאלה? רוצה הצעה לקידום אתר? כמה פרטים ואחזור אליך 🙂

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

רוצים להגיב?

תגובות

אודות דניאל

עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. פה ושם מעביר הרצאות וגם מלמד קידום אתרים בשיעורים פרטיים וסדנאות. נשוי + ילדה מהממת וגר בנס ציונה :-)

שווה לקרוא גם את

עתיד קידום אתרים

עתיד קידום האתרים – לאן זה הולך ואיך נערך לזה כבר עכשיו

סטיב ג'ובס, שלוש שנים לאחר יציאת האייפון בשנת 2010,  אמר שלא בטוח כלל שיהיה מנוע ...

השוואה בין מערכות CMS שונות

מערכות ניהול תוכן הטובות והגרועות ביותר לקידום אתרים

בעלי אתרים יכולים לבחור כיום בין מגוון מרשים ביותר של מערכות לניהול תוכן: החל ממערכות ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *