אתרים קטנים, רווחים גדולים: 5 הטיפים שיקפיצו את אתר המכירות שלכם לגובה

לעולם המסחר האינטרנטי יש נטייה להיות קשוח מאוד.

בלחיצה קטנה על העכבר, כל אחת ואחד מאיתנו נכנסים לקוסמוס שלם של מידע ואפשרויות, משווים ובוחרים את מה שהכי מתאים לנו.

אז איך בכל זאת תוכלו להפוך את אתר המכירות שלכם לכוכב נוצץ בגלקסיית האינטרנט?

איך תוכלו לוודא שהלקוח יכנס היישר אל האתר שלכם, יקבל את המידע שהוא צריך בקלות ויבחר לרכוש את המוצר שלכם?

שיפור מכירות באתרי מסחר

ובכן, יש המון דרכים לשחות בהצלחה בים עם הכרישים הגדולים, גם אם אתם דולפינים וגם אם העסק שלכם עדיין בגודל של דג זהב.

חשוב להיות מעודכנים, גמישים ויצירתיים כדי להבטיח שהאתר שלכם יבלוט ללקוחות בעין ויגשים להם את כל המשאלות.

עיצוב מהודק, תוכן מותאם אישית, קריאה לפעולה אקטיבית, A/B טסטינג ואפילו מערכת אוטומטית שמטפלת לכם בשיווק של האתר- אלו הן רק חלק מהדרכים לשפר את יחס ההמרות שלכם.

אז כדי לעשות לכם קצת סדר בדברים, אספנו את 5 הטיפים הטובים ביותר שיהפכו את האתר שלכם למכונת מכירות:

1. עיצוב ותוכן

עיצוב, תוכן וגם קידום אתרים מקצועי הולכים ביחד.

אריזה גרפית מושכת ונעימה לעין תמיד מסייעת ליצור רושם ראשוני.

מומלץ לשמור על מינימליזם, אחידות עם עיצוב המותג ולא להכביד על העיניים – לקוחות שמצאו בקלות את המוצר שחיפשו, רוב הסיכויים שיגיעו בקלות גם לשלב הרכישה.

הקפידו תמיד לספק כמה תמונות של המוצר מכמה זוויות (אבל לא יותר מדי כדי שלא להעמיס), כאלו שמציגות היטב את היתרונות שלו ומומלץ גם לתקשר עם העיצוב של המותג בעיצוב התמונות עצמן.
בכל הנוגע לתוכן של האתר מומלץ להיות ישירים, מתומצתים וברורים.

הפכו את הדרך אותה עובר הלקוח מרגע ההגעה לאתר ועד לרכישה לפשוטה, נגישה ומהירה, כדי למנוע מצבים בהם הלקוח מתחרט, מתעייף באמצע או מתייאש מתוכן מסורבל וארוך מדי.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

חשוב להכיר את קהל היעד, לאפיין אותו היטב ולהציע תוכן מותאם ככל הניתן, כזה שיבטיח שהלקוח יקבל בקלות אינפורמציה על כל מה שמעניין אותו.

2. שימוש במערכת אוטומציות

יש כל כך הרבה דרכים לשווק את אתר המכירות שלכם ולמקסם המרות, שלפעמים נדמה שאולי מדובר ביותר מדי השקעה.

בדיוק בשביל זה שווה להשתמש במערכת Marketing Automation מתקדמת שמציעה אינספור אפשרויות בכמה לחיצות קלילות על העכבר.

המערכת חוסכת לכם זמן עבודה יקר ומבצעת את כל הפעולות במקום אחד – יצירת קשר עם הלקוח באמצעות ניוזלטר ו-SMS, התאמת דיוורים ללקוחות, פילוח וניתוח קבוצות לפי קריטריונים שונים, רימרקטינג (שיווק מחדש), הפקת דו"חות, AB טסטינג ועוד.

הריכוז של כל האפשרויות האלו במקום אחד הופך את מערכת האוטומציה לכלי עוצמתי שיעזור לכם להסיק מסקנות, לבצע אופטימיזציה בזמן אמת ולהקפיץ את האתר שלכם למקסימום שלו.

אפשר לקרוא עוד במדריך שלי על אוטומציה שיווקית.

3. התאמה למובייל

כמעט כל מקדם מקצועי בגוגל יגיד לכם – אם האתר שלכם אינו מותאם לניידים, כמעט ואין טעם להתעסק איתו, לפחות ברמה השיווקית.

בואו נודה באמת, כולנו דבוקים לטלפון שלנו בכל שעות היממה והוא משרת אותנו בכל התחומים.

מחקר שנעשה השנה בארה"ב מראה שמעל 60% מבעלי הטלפונים הסלולריים משתמשים בהם כדי לבצע רכישות במקום מהמחשב הנייח.

לכן, אחד הדברים החשובים ביותר לאתר מכירות הוא התאמה שלו גם לפורמט הסלולרי, על מנת למקסם את כמות הלקוחות ולאפשר להם לרכוש בכל עת, מכל מקום, בקלות ובמהירות (למידע נוסף על עדכון Mobile First של גוגל)

גם בגרסת המובייל של האתר חשוב להקפיד על עיצוב מותאם ועקבי לאריזה של המותג, על תוכן ברור, ישיר ובעיקר – קצר ולעניין (אפילו יותר מהאתר הרגיל) כי הרבה יותר קל ללקוח לאבד ריכוז ולחזור לגלול בפייסבוק או לענות למיילים.

4. אינטראקטיביות

אחת הדרכים הטובות ביותר לרתום לקוחות למוצר או למותג ולהוביל אותם יד ביד עד לרכישה היא להזמין אותם לתקשר באופן פעיל ולקחת חלק אקטיבי במהלך חוויית המשתמש שלהם באתר.

דוגמא מצויינת לכך היא הוספת לייב צ'אט לאתר שלכם או בוט אוטומטי שיודע לתת מענה מיידי ללקוחות וגם לאסוף מהם מידע איכותי.

הכלי הזה עוזר לשמר לקוחות "חמים" שנמצאים ממש לפני רכישה ולמנוע מהם להתייאש ולוותר על הקניה בשל חוסר בטחון או חוסר במידע. דרך מוצלחת נוספת לחייב לקוחות לרכישה היא להציב שעון ספירה לאחור שיספר ללקוח על מבצעים שממש עוד שניה מסתיימים.

כאשר לקוח מרגיש שעוד שניה הוא מפספס את עסקת חייו, הוא יזדרז לבצע אותה לפני שתגמר, והאתר שלכם ירוויח עוד המרה איכותית.

שיפור המרות באתרי מסחר

5. אופטימיזציה על סמך מפות חום

ידע הוא כוח ולכן חשוב מאוד להשתמש בכל הכלים שניתן להפקה וניתוח נתונים.

קיימים ברשת מגוון כלים בהם ניתן להשתמש כדי לעקוב אחר הפעילות של הגולשים שלכם באתר, ולמעשה למפות את הדרך שהם עוברים באתר שלכם וגם את ההתנהגות שלהם.

יחד עם הפקת נתונים סטטיסטיים ניתן ללמוד המון, לדעת מתי לקוחות נוטשים את האתר, מתי הם מקליקים ועל מה, על מה הם מתעכבים ועל מה לא ובגדול – מה עובד באתר שלכם!
בעזרת ניתוח הנתונים תוכלו לדעת מתי הזמן הנכון להקפצת פופ-אפ, הפניית שאלות מותאמות במייל ועוד. הלקוחות שלכם במקביל יקבלו חווית משתמש נוחה ומותאמת עבורם, אפילו בזמן אמת וכל אלה יעזרו לכם להגיע לאחוזי המרה גבוהים הרבה יותר.

אחד מהכלים האלה הוא גוגל אנליטיקס כמובן, אך מעבר לזה יש המון כלים שממחישים בצורה ויזואלית יותר את חווית הגולשים באתר, מהם אפשר להסיק לא מעט תובנות – כלים כמו Hotjar למשל.

יש אינספור כלים, רעיונות ושיטות לעזור לאתר שלכם להתבלט ולהצליח ומערכות שיעזרו לכם למקסם את כל האפשרויות באופן אוטומטי, אבל בסוף היום, הכלי שיהפוך אותן למציאות הוא כמובן ה- B/A טסטינג.

לסיכום

חשוב לכם לשפר את ההמרות באתר המסחר שלכם? ברור שכן!

כדאי לגייס את כל הטיפים שנתנו לכם כאן ולייצר מהם גרסאות שונות ויצירתיות שיספקו לאתר המכירות שלכם קרקע פוריה לבדיקה, הפקת נתונים, לקחים ומסקנות ואופטימיזציה איכותית בשטח.

נסו כמה אפשרויות, הבינו מה עובד הכי טוב עבור אילו לקוחות, ושפרו בזמן אמת. מכאן – הכל אפשרי. אז תנו לאתר המכירות שלכם את הצ'אנס להיות הכי טוב שהוא יכול – ויותר מזה.

בהצלחה!

מדריכים נוספים:

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה
יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Button חייגו עכשיו