דף הבית / מסחר באינטרנט /  4 דרכים כיצד העסק שלך יוכל להפיק תועלת מחנות וירטואלית

 4 דרכים כיצד העסק שלך יוכל להפיק תועלת מחנות וירטואלית

פוסט אורח

בעולם בו הכל מתנהל בקצב מהיר, גם חווית הקנייה עברה שינוי בכל הקשור לרכישת מוצרים באינטרנט. בעלי החנויות הבינו זה מכבר כי חווית הקנייה עברה שינוי ולכן יש להתאימה לקהל שנמצא באינטרנט.  חנות וירטואלית הינה חנות אשר מוכרת מוצרים באינטרנט בדיוק כמו בחנות רגילה אך באמצעות האינטרנט- הלקוחות לא צריכים לבזבז זמן מיותר אלא הם יכולים להיכנס לחנות בכל זמן ולרכוש את המוצרים השונים. בדיוק כמו בחנות רגילה, גם חנות וירטואלית צריכה להיות בנויה בצורה מעניינת כך שקהל הלקוחות ירצה להיכנס. פתיחת חנות וירטואלית יכולה לתרום רבות לעסק באמצעות הגדלת החשיפה.

 1. חשיפה לקהל יעד רחב ללא קשר למקום

האינטרנט הוא מקום בו נמצאים מיליוני אנשים ולכן הקמת חנות וירטואלית יכולה להביא תועלת על ידי כך שניתן לתפוס את תשומת הלב של אותו קהל. בניגוד לחנות רגילה, החשיפה באינטרנט היא חשיפה גדולה מאד וחשוב לנצל את הבמה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות. אם מיקומה של חנות רגילה משפיעה על חווית הקנייה- נניח אם החנות ממוקמת במקום שקשה למצוא בו חנייה, אז יש סיכוי כי קהל הלקוחות ימנע מהגעה למקום,כך לא המקרה כאשר מדובר באינטרנט.

2. חסכון בעת שינויים בחנות

לעיתים עולה הצורך לבצע שינויים בחנות על מנת להתעדכן. בשונה מחנות רגילה אותה יש לסגור על מנת לבצע שינויים שונים, חנות וירטואלית באינטרנט אין צורך לסגור. אם ישנם שינויים בנוגע לעיצוב או יש צורך לעדכן מוצרים שונים שהגיעו לחנות, ניתן לעשות זאת בצורה מהירה ללא כל בעיה – כך לא מתבזבז זמן יקר והלקוחות יכולים לראות את השינויים שבוצעו מבלי להפסיד דבר.

העסקת מעצבים, כותבים ואנשים נוספים האחראים על תחזוקת האתר ויכולים לבצע את אותם שינויים במהירות רק תורמת לכם כבעלי עסק המעוניינים לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלכם ולגרום להם לגלות עניין באתר שלכם.

3. ביצוע סקרים

בתור בעל עסק של חנות באינטרנט ישנה אפשרות לבצע סקרים  ולבחון את מדד שביעות הרצון של הלקוחות. באינטרנט בו נמצאים אלפי גולשים ביום קשה מאד למדוד את מדד שביעות הרצון, אבל אחת הדרכים היא לבצע סקרים באתר של החנות, מה שמאפשר לפנות לגולשים ולבחון את מדד שביעות הרצון שלהם. הסקרים מאפשרים לבחון האם יש מקום לשיפור, האם ראוי להכניס מוצרים חדשים.

4. היכולת להבדיל בין לקוחות רגילים או לקוחות מיוחדים

סיבה נוספת המאפשרת להפיק תועלת ומצדיקה הקמת חנות וירטואלית היא היכולת להבחין בין לקוחות רגילים ללקוחות מיוחדים, כאלה הדורשים תשומת לב מיוחדת. היכולת להבחין בין הלקוחות השונים מסייעת להתאים להם את הצרכים בהתאם למוצרים שהם צריכים. כך למשל, אם מדובר בחנות באינטרנט המוכרת כלי בית יש הבדל בין לקוח המעוניין בכלי בית באופן חד פעמי לבין מישהו הזקוק לכמות גדולה יותר של כלי בית.

למידע נוסף, קיראו על קידום של אתרי חנויות וירטואליות.


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות דניאל

עוסק בשיווק באינטרנט (בדגש על SEO) באופן מקצועי משנת 2009. יזם אינטרנט ובלוגר בזמן המועט שנשאר לי. פה ושם מעביר הרצאות וגם מלמד קידום אתרים בשיעורים פרטיים וסדנאות. נשוי + ילדה מהממת וגר בנס ציונה :-)

שווה לקרוא גם את

פופאפים לקידום ושיפור יחסי המרה

איך להשתמש בפופאפים למטרות קידום ושיפור יחס המרה

אם הייתי שואל אתכם לפני 2-3 שנים מה האסוסיאציה הראשונה שעולה לכם לראש כשאתם שומעים ...

אופטימיזציה של תמונות

אופטימיזציה לתמונות לשיפור מהירות האתר וקידום אתרים

תמונות הן מהמרכיבים החשובים ביותר של האינטרנט, אחרי טקסט כמובן. אתר אינטרנט ללא תמונות לרוב ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה