דף הבית / שיווק באינטרנט / משרד פרסום: תשאירו את העבודה למקצוענים

משרד פרסום: תשאירו את העבודה למקצוענים

כמה זמן לקח לכם לחשוב על הקמת העסק שלכם, עד שהעזתם לפתוח אותו בפועל?

ואולי אתם עדיין לא שם, ורק נמצאים בשלבי התכנון – או עוד לפני כן – בחלום?

משרד פרסום

כך או כך, יש כנראה דבר אחד שאתם רואים לנגד עיניכם הרבה מאד, גם אם אינכם באים כלל מהתחום וגם אם אינכם רוצים בכלל לחשוב על כך: הפרסום והשיווק של החלום שלכם, בחשיפה הולכת וגדלה ובממדים שאולי קשה לכם להבין כרגע כיצד תגיעו אליהם.

כיום, כדי להחזיק מותג שיש לו עוקבים, מתעניינים וקהל לקוחות גדל, ובקיצור להיות אוטוריטה בתחומכם – אתם חייבים נוכחות בכל המקומות החשובים, עם עזרה של משרד פרסום ושיתופי פעולה אתם יכולים לעשות את זה.
אז איך תעשו זאת הכי נכון – לבד או עם עזרה מבחוץ? התשובה הגורפת והנכונה תמיד, היא שאין חוכמות – רוב הסיכויים שתוכלו לעשות זאת בהצלחה בעזרתם של מקצוענים. משרד פרסום, יכול לכוון את העסק שלכם אל המטרה ולתת לכם את הכלים על מנת להיות מותג בתחומכם.

למה לא בכוחות עצמי?

זוכרים את הסיפור על יעל הקטנה, שרצתה לעשות את הכל בעצמה?

ובכן, יעל אולי צדקה בכל הנוגע לבגרות ולהתנהלות נכונה אל מול עולם המבוגרים התחרותי, אך לפעמים חלק מלהיות בוגר ומצליח כרוך גם בהבנה כי לא את הכל אתם יכולים לעשות, וכי יש זמן ועת לכל דבר; שלבי הקמת העסק הראשוניים (היכולים להתפרש גם על פני שנה ואפילו מספר שנים), הם שלבים מלחיצים, מאתגרים, מלאי למידה ועשייה אינטנסיבית, ואם יש דבר אחד שרוב העסקים שצלחו את התקופה הזו יכולים להגיד – הוא שאין בה זמן לעיסוק בדברים שאינם קשורים ללב ליבו של העסק.

כך, כל עוד אינכם עוסקים בפרסום ושיווק, והעסק שלכם מציע לקהל הרחב כל מוצר אחר למעשה – עדיך שתתנו את המושכות לידי משרדי פרסום מובילים בתחום, לפחות עד שתתחילו להתייצב ולחשוב על האפשרות העתידית לעשות זאת בעצמכם.

אף אחד לא מכיר את העסק טוב מכם

למי שבכל זאת מתקשה להיפרד מהעסק, ואף במידה מסוימת של צדק (הרי איש אינו מכיר את ה"בייבי" שבניתם בעשר אצבעות יותר טוב מכם, וכל שכן את קהל היעד הייחודי והאקסקלוסיבי שלכם), הרשו לנו לומר זאת כך: במרביתם המוחלטת של המקרים, הדברים כפי שהם נראים מנקודת המבט של בעל העסק, אינם נראים כך גם מבחוץ, וודאי שלא מנקודת מבטם של משרדי פרסום.

משרד פרסום
אל תעשו הכל בעצמכם

גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים לדבר אל קהל היעד שלכם בשפה הנכונה ובכלים המדויקים, דעו כי יש דרך ארוכה שעליכם לעשות כדי להגיע לליבם ולגרום להם להבין שאתם אכן מדברים באותה שפה; וכדי להגיע לשם – עליכם להיעזר במי שמומחה ל"לכידת" הקהלים הנכונים מתוך ההמון.

במילים אחרות, עליכם להתאזר בסבלנות ולראות מהצד כיצד המקצוענים עושים זאת בדמות משרד הפרסום שבחרתם, בכל הנוגע לפנייה לקהל הרחב ול"צייד" נכון של הלקוחות הרלוונטיים לכם – בין אם זה באמצעות קידום אורגני, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק או כל אמצעי אחר של שיווק באינטרנט.

במקרים שתבחרו לעבוד עם משרד פרסום איכותי וטוב במיוחד, תתפלאו לגלות כיצד עוד שלל לקוחות שלא חשבתם בהתחלה שהפרופיל שלהם יתאים לכם, ינהרו אליכם ויתעניינו בעוד ועוד מוצרים שאתם משווקים.

אז איך בוחרים משרד פרסום?

כפי שנרמז קודם, משרד פרסום טוב הוא משרד שיודע לעשות גם את מה שאתם לא חשבתם עליו: כזה שמומחה במציאת לקוחות חדשים, ויודע לדבר בשפה שלכם – אך לא בהכרח בה. ייחודו של משרד פרסום איכותי למעשה טמון בנוסחה העדינה שבין דיבור לקהל הרחב בגובה העיניים, ומשיכתו של הגולש הממוצע (כן, הממוצע, גם זה שלא נראה על פניו מתאים לפרופיל הלקוחות שלכם) להשתכנע ולרכוש את המוצר שאתם משווקים.

אך כדי להגיע לכך, כמובן שאתם לא נדחקים לצד, אלא להיפך – על משרד הפרסום שלכם להיעזר בכם והרבה, כדי להבין בדיוק מהו המוצר הייחודי שלכם ומדוע אתם פונים לנתח שוק ספציפי וממוקד.

רוצה לקבל הצעה לקידום אתר? כמה פרטים ואחזור אליך בהקדם

עם הבנה אמיתית של הקהלים שלכם ושל צרכיהם, ורק בעזרת הליווי והידע המקצועי שלכם, יוכל משרד הפרסום להוביל אתכם לשיאים חדשים של חשיפה ומכירות, כפי שלא דמיינתם שאפשר.

אז למה חשוב לשים לב לפני שבוחרים משרד פרסום?

איך תדעו לזהות את המקצוענים שיעשו לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר, אתם שואלים? חלק גדול מבחירת החברה יהיה טמון כמובן בסקר שוק מקדים, ובכלל זה בעיון בתיקי העבודות של המשרדים השונים – עד למציאת התוצאות שמתאימות לכם. מעבר לכך, חשוב מאד לעיין בחוות דעת (אמיתיות בלבד) של קולגות ואפילו חברות מתחרות, ואם הדבר מתאפשר מומלץ אף לחפש חברות שמתמחות בתחומים הדומים לכם – כדי להבטיח פנייה מוצלחת לקהלי היעד שלכם.

בין לבין, ניתן לחשוב גם על חברות שכבר פונות לקהלים דומים לכם אך אינן משווקות בהכרח מוצרים מתחרים, ושיתרונן הגדול טמון בכך שהן כבר מחזיקות בקהל לקוחות (ולקוחות פוטנציאליים) דומה: חברות המשווקות אטרקציות לילדים למשל, כאשר אתם משווקים חופשות משפחתיות לחו"ל, משרדי פרסום שמתמחים בשיווק ציוד משרדי כשאתם מוכרים עטי יוקרה, וכו'.

איך לשמר את המותג שלכם?

זכרו כי אין זה מספיק לבחור במשרד פרסום שיודע לפנות לקהל היעד הנכון, אלא גם לשמר אותו; כך, כיום ישנה חובה לבחור במקום שיודע לעשות קידום אורגני וממומן בצורה אפקטיבית, ולא רק בתחילת הקמפיין אלא גם לאורך זמן בהמשך.

קידום אתרים הוא אחד הערוצים החזקים ביותר לשיווק כל עסק באינטרנט. ברוב המקרים משרדי הפרסום בארץ אינם יודעים לבצע קידום אורגני או ממומן במשרדם, והם בהחלט נעזרים במקדמי אתרים שונים בארץ, על מנת שיעשה זאת עבורם.
חשוב לזכור כי לא כל משרד פרסום מחזיק מקדם אתרים, אלא אם כן זה משרד פרסום עם אוריינטציה דיגיטלית וממוקד בפעילות אונליין ופחות פרסום במדיה המסורתית.

ממש כמו במקרה של קידום אתרים כך גם בפרסום מותג, אתם חייבים להיעזר בחברות ולצור שיתופי פעולה, גם אם יש לכם את הכלים לבצע! תמיד כדי לצור שיתופים, כך תצליחו לשמור על המותג שלכם .
בהצלחה!


היו חברתיים!

אהבתם? במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לי לייק בפייסבוק או לעקוב אחריי בגוגל+. נשתמע!

רוצה שאבדוק לך את האתר (בחינם לגמרי!) ואתן לך הערכת מחיר לקידום? כמה פרטים ואחזור אליך

רוצים להגיב?

תגובות

אודות משרד פרסום בן יהודה

משרד פרסום בן יהודה מתמחים בפיתוח מיתוג עסקים קטנים וגדולים, משרד פרסום דיגיטלי אשר נותן לכם את כל הכלים להצלחה.

שווה לקרוא גם את

שיווק כנסים ואירועים

שיווק כנסים בעזרת מערכות שיווק אוטומטיות

המטרה: להפיק כנס מושלם. הדרך: שיווק וארגון מעולים. שיווק כנס או אירוע עסקי, לא דורש ...

סרטי תדמית

סרט תדמית: 7 יתרונות וכיצד עושים את זה נכון?

בואו נתחיל מהסוף: אם אין לכם עדיין באתר סרטי תדמית לעסק שלכם, אז חסר לכם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יצירת קשר זריזה
close slider