052-9095200

מקדם אתרים תותח – איך נמצא מישהו כזה?

מקדם אתרים תותח – חיפוש קצת "בעייתי" כי בתכלס מי מחפש ככה? אולי אני טועה אבל בתחושה שלי זה חיפוש זה אנשים מסוג מאד ספציפי…

בכל מקרה, במדריך הבא אני אנסה כמה שיותר לעשות לכם סדר ולהבין איך באמת לבחור מקדם אתרים תותח שיעשה את העבודה כמו שצריך, גם אם כבר נכוותם בעבר ממקדמי אתרים או חברה לקידום אתרים.

מקדם אתרים תותח

מקדם אתרים תותח – קווים לדמותו 🙂

1. ניסיון כללי

מקדם אתרים תותח הוא בדרך כלל לא זה שרק עכשיו סיים לצפות בסרטון על קידום אתרים או שקיבל תעודת סיום של קורס SEO כזה או אחר.

מקדם אתרים שהוא תותח / שפיץ / שאקל / כל כינוי אחר שבא לכם, הוא כזה שצבר לא מעט ניסיון, במגוון רחב של תחומים, שהצליח אבל גם נכשל בפרויקטים, ולמד משהו מן הניסיון הזה.

מקדם אתרים טוב הוא כזה שביצע ניסויים שונים כדי ללמוד את גבולות הסבלנות של מנועי החיפוש, שהרים בעצמו אתרי תמיכה ולמד כיצד לעשות זאת נכון, שביצע בשתי הידיים שלו אופטימיזציה לעמודי האתר שהקפיצה דירוגים של אתרים שונים ו… כבר הבנתם את המסר – מקדם אתרים שצבר לא מעט קילומטראז' בתחום של קידום אורגני של אתרים.

אולי הוידאו הבא יעשה לך עוד יותר סדר בנושא:

2. ניסיון פרטני בנישה שלכם

ניסיון כללי, חשוב ככל שיהיה, לא יכול להחליף ניסיון בנישה ספיציפית.

אם אתם מעוניינים לתת למקדם אתרים להתגלח וללמוד על בשרכם כיצד לקדם אתרים בנישה שבה אתם פועלים, על כלל המורכבויות שלה, כמו רמת התחרות הספיציפית, איכות התכנים שהמתחרים מעלים, המלחמה על קישורים, חווית משתמש, מהירות אתר ועוד – אתם ככל הנראה לא מחפשים מקדם אתרים תותח.

חשוב מאוד שלמקדם האתרים שמולו אתם מתקשרים יהיה ניסיון משמעותי בתחום שבו אתם פועלים, כדי להכיר את המקורות השונים המתאימים לבניית פרופיל הקישורים, את כותבי התוכן שיכולים לתת מענה ליצירת אסטרטגיית תוכן איכותית בתחום ועוד.

3. אדם שקל וכיף יהיה לכם לעבוד איתו

איך קשורה החביבות של מקדם האתרים לעובדה שהוא תותח? ובכן, הקשר הרבה יותר חזק ממה שנדמה לכם. מקדם אתרים שמזמין אתכם לשאול שאלות, שלא נותן לכם הרגשה שהוא מסתיר מכם מידע, שהוא גלוי ושקוף מולכם רק מסייע לכם לקבל את ההחלטה בכל חודש להמשיך בתהליך.

וכאשר מתמידים בתהליך של קידום אורגני איכותי – רואים תוצאות. אחת הסיבות הנפוצות לאי ההצלחה של חלק גדול מתהליכי הקידום האורגני היא העדר התמדה מצד הלקוח. כאשר מקדם אתרים מספק ללקוח סביבה נעימה ולא לחוצה, פתוחה ומסבירת פנים, סביר יהיה להניח שהלקוח יתמיד בתהליך וגם יראה תוצאות.

4. על מה הוא מתחייב?

מקדם אתרים תותח יודע להיזהר ממלכודות ההתחייבות. מצד אחד, הלקוחות רוצים, ובצדק, להבין על מה בדיוק הם משלמים, ורוצים גם שתעמוד להם האפשרות בעתיד למדוד את תהליך הקידום. להשקיע כסף במשך שנה שלמה של קידום רק כדי לגלות בסוף שהאתר לא זז מילימטר – זאת לא אופציה מבחינת עסקים, בטח לא עסקים קטנים. מצד שני – מקדם האתרים פועל בסביבה רווית משתנים: פעילות המתחרים, עדכונים של מנועי החיפוש השונים, שיתוף הפעולה מצד הלקוח ביצירת תכנים איכותיים ועוד. לא בכל הפרמטרים האלו יש למקדם האתרים שליטה, ולכן התחייבות ספיציפית מצידו יכולה להיות בעייתית.

מקדם אתרים תותח יודע למצוא פתרונות לסוגיה הזאת של ההתחייבויות מצידו: החל מהגדרת סל ביטוייים לקידום והתחייבות על קידום שיעור מסויים מסל הביטויים הזה, דרך הגדרת ביטויים ספיציפיים לקידום, הגדלת התנועה האורגנית לאתר, שיפור ממוצע במיקומים ועוד מדדים יצירתיים אחרים שיאפשרו לשני הצדדים להיות מרוצים.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

5. למה אתם מתחייבים?

מקדם אתרים שמכבד את עצמו סוגר בהתקשרות מול הלקוח לא רק את החובות שלו, אלא גם את הציפיות מן הלקוח. הסיבה האמיתית לכך היא, שבהעדר שיתוף הפעולה עם הלקוח בתחומים מסוימים, קשה עד בלתי אפשרי יהיה לקדם את האתר.

לא מעט פעמים, הידע הייחודי והמבדל של העסק נמצא בידי הלקוח, ואם הוא מתחייב לכתוב ארבעה מאמרים מעמיקים בחודש ולא עומד בהחייבות – תהליך הקידום יפגע בוודאות. מקדם אתרים תותח הוא כזה שצופה את הבעיות האלו מראש, ומסדיר אותן.

מאפיין מספר 6: מה רמת השקיפות?

כל מקדם אתרים פועל בצורה שונה בכל הנוגע לדיווח על ההתקדמות בפרויקט. ישנם מקדמים שמדווחים באופן חודשי ללקוח על כלל הפעולות שבוצעו, במקום מרוכז ומסודר, וכך נמנעים מבזבוז זמן מיותר. אחרים בוחרים לעדכן לכשהלקוח פונה אליהם בשאלות.

הדרך הטובה ביותר להעברת עדכונים אודות התהליך, היא כמובן הדרך שמתאימה לשני הצדדים ועובדת היטב לשניהם.

מקדם אתרים תותח הוא זה שמבצע דיווח שעונה לציפיות הלקוח, ומונע חוסר הבנה ובלבול בתהליך, מראש.

מאפיין מספר 7: מציאת הזדמנויות עבורכם

מקדם אתרים תותח הוא מקדם אתרים שלא פועל רק על פי תוכנית גנרית שמתאימה לכל האתרים, אלא פועל באופן אקטיבי למציאת הזדמנויות ייחודיות. למשל, אם מקדם האתרים, במסגרת ההיכרות שלו עם הנישה, מבחין במקורות קישורים איכותיים שיוכלו לשדרג את אתר הלקוח, מצופה ממנו לפעול לבניית הקישורים האלו, גם אם הם לא יוצאים מאתרי תמיכה שהוא מנהל.

כמובן שאף אחד לא אוהב לעבוד בחינם, ועבודה כזאת צריכה להיות מתומחרת במסגרת ההתקשרות, אבל יציאה מן הקופסה וניסיון לאתר הזדמנויות באופן אקטיבי, הן פעולות מבורכות שבהחלט הופכות סתם מקדם אתרים למקדם אתרים תותח.

מאפיין מספר 8: שת"פים עם מקדמים אחרים

מקדם אתרים אחד, טוב ככל שיהיה, לא יוכל להציע ללקוח את מכלול השירותים שהלקוח זקוק להם, אם הוא לא נוהג לשתף פעולה באופן שוטף עם מקדמים אחרים וסוכנויות קידום שונות. שיתוף פעולה מגדיל בצורה משמעותית את המקורות מהם ניתן להשיג קישורים איכותיים לנישה שבה הלקוח פועל, ולנצל מבצעים שונים כדי לספק את אותה סחורה במחיר טוב יותר ללקוח.

מאפיין מספר 9: מחיר

קידום אתרים אורגני הוא ערוץ שיווק שעולה לא מעט כסף. יתרה מכך, קידום אורגני של אתרים הוא ערוץ שיווק שאף אחד לא יכול להבטיח ללקוח בוודאות מוחלטת שיחזיר את עצמו. מקדם האתרים יכול להציג ללקוח מדדים שונים על ההתקדמות, וגם תוכנית עבודה אופרטיבית לשיפור המדדים האלו, אבל בסופו של דבר, הלקוח נמצא במהלך הקידום במצב של לא מעט אי ודאות.

זאת הסיבה, שהמחיר שגובה מקדם האתרים צריך לשקף מחד את הניסיון שצבר ואת איכות השירות שהוא מספק ללקוח, ומצד שני, לאפשר ללקוח להתמיד בהתקשרות הזאת על מנת להשיג את התוצאות המצופות. מקדם אתרים תותח הוא מקדם אתרים שיודע לתמחר את השירותים שלו מול כל לקוח ולקוח, בצורה כזאת שתביא להשגת היעדים ולשיפור מתמיד של המוניטין שלו.

מאפיין מספר 10: עלות תועלת של השקעת משאבים

בואו נשים את הדברים על השולחן: ישנן אינסוף פעולות שניתן לבצע בתחום של קידום אתרים כדי לשפר את הנראות של עמודי אתר הלקוח בדפי תוצאות החיפוש. אבל בואו נשים גם זאת על השולחן: לא כל הפעולות הן ברמת חשיבות דומה.

מקדם אתרים תותח הוא זה שיודע לחלץ את הפעולות הקריטיות עבור האתר הספציפי שהוא מקדם, ולתעדף אותן בצורה נכונה להשגת היעדים באיכותיים ביותר עבור הלקוח.

מאפיין מספר 11: התעדכנות שוטפת

מאחר שתחום ה – SEO הוא תחום דינמי שמתעדכן באופן תדיר, חשוב יהיה שמקדם האתרים מולו התקשרתם יתעדכן בצורה שוטפת, יכיר טרנדים חדשים בתחום, שירותים חדשים שלקוחות רוצים ומצפים לקבל, כלים חדשים שמקלים בצורה משמעותית על עבודת המקדם ומאפשרים לו לייצר תוצאות טובות יותר בפחות זמן ועוד.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו