קורס בניית נכסים דיגיטליים – הדרך שלכם לעצמאות כלכלית

אני מדבר כאן לא מעט על הקונספט של נכסים דיגיטליים ואיך אפשר להרוויח מהם כסף במגוון רחב של דרכים. אבל האמת היא שכאשר ניגשים לבנות נכס כזה בפעם הראשונה, זו יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל.

אפילו אם יצא לכם להקים אתר תדמית קטן עבורכם או מישהו אחר בוויקס או וורדפרס, נכס דיגיטלי הוא אתר שונה מאוד מכמה וכמה בחינות. לדוגמה:

  • יש לעקוב אחרי הדירוגים בגוגל באופן יום יומי על מגוון של מילות מפתח
  • בחלק מסוגי הנכסים יש חשיבות עצומה לעיצוב ואי אפשר לעבוד רק עם תבניות בסיס מוכנות ש-100,00 אתרים אחרים משתמשים בהן…
  • חייבים לדעת איך לבחור נישה נכונה
  • אי אפשר להתחיל לעבוד בלי לבצע מחקר מתחרים ייסודי

רגע לפני שנמשיך אני אסביר מהו נכס דיגיטלי ואיך עושים מזה כסף:

למה לא לקרוא מדריכים באינטרנט במקום לעשות קורס נכסים דיגיטליים?

עד כמה שאני אוהב לכתוב 😉 (ולקרוא) מדריכים, לא מעט אנשים לומדים טוב יותר בצורה מובנית, וכאן קורס עם סילבוס או מערך מובנה של נושאים עובד טוב יותר מכל דבר אחר.

דבר נוסף – רוב הקורסים כיום שהם לא פרונטליים הם מבוססי וידאו.

בוידאו קל הרבה יותר להמחיש איך עושים דברים על רטוב וגם אפשר לצפות בהם שוב ושוב עד שמבינים.

נכון, גם אני מעלה עשרות קטעי וידאו לערוץ היו-טיוב שלי כל חודש, אבל מדובר בסרטונים שמיועדים למי שקצת מבין בתחום ולכן הם גם אף פעם כמעט לא יעלו על 10 דקות.

לעומת זאת, מדריכים מפורטים יכולים להיות גם יותר משעה.

דבר אחרון – קורס מספק תמיכה מוראלית בין המדריך לתלמידים ובין התלמידים לבין עצמם בקבוצות סגורות, וזה דבר שונה מאוד מקבוצה בפייסבוק או פורום שם מדובר ברצף רנדומלי של פוסטים במאות נושאים שונים.

קורס נכסים דיגיטליים – אז מה צריך להיות בקורס בניית נכס דיגיטלי?

כדי לענות על השאלה הזו אני מסתמך על הקורס הטוב ביותר בארץ שאני מכיר במכללת Koalix. הקורס עצמו מלמד 100% ממה שצריך לדעת על בניית נכסים דיגיטלי ולמעשה הרבה יותר מזה.

אני אגע כאן בדברים המרכזיים. אחר כך אני ממליץ לכם בחום להיכנס לקישור למעלה ולקרוא את הפירוט המלא.

מה צריך כדי לבנות אתר

מה צריך באמת כדי לבנות אתר

כמו שכתבתי בהתחלה, בניית נכס דיגיטלי היא לא סתם עוד אתר אינטרנט. בדרך כלל מי שיש לו אתר קטן או אפילו בינוני מקבל את כל מה שהוא צריך מחברת בניית האתרים, והוא רק צריך לנהל את האתר באופן שוטף או למצוא מישהו אחר שיעשה את זה.

כשבונים או מתכננים נכס דיגיטלי לבד, חייבים להבין איך אתרי אינטרנט עובדים ברמה העמוקה יותר.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

לדוגמה, איך בוחרים חברת אחסון ומה צריך לבדוק מראש, אילו מערכות ניהול תוכן קיימות היום בשוק, למה בחירת דומיין היא משהו הרבה יותר חשוב מסתם כמה אותיות, איך מעוצבים סוגים שונים של אתרים ועוד.

איך גוגל עובד (הקדמה)

האופן הבסיסי בו מנועי חיפוש עובדים הוא לא תמיד ברור גם למי שיש לו את הרקע הטכני או הבנה בסיסית בבניית אתרים. האלמנטים שגוגל מחפש ועל פי הם הוא מדרג אתרים הם לא בהכרח חלק ממה שאתר אינטרנט חייב כדי לפעול.

זו הסיבה שכל כך הרבה אתרים לא עוברים אופטימיזציה בסיסית ואחר כך מדשדשים בתוצאות החיפוש למרות שמבחינות אחרות מדובר באתרים ברמה גבוהה ביותר. בנכס דיגיטלי זה חשוב פי כמה וכמה.

רוצים עוד קצת על איך Google עובד, הנה סרטון שלי בנושא:

בחירת נישה ומחקר מתחרים

בחירת הנישה הנכונה תאפשר להתחיל להרוויח כסף בזמן סביר ולהתחיל לראות תוצאות, מה שחשוב לא רק מבחינה כלכלית, אלא גם מבחינת המוטיבציה שלכם.

למעשה, בחירת נישה הוא נושא די גדול מכיוון שהיא תקבע בסופו של דבר גם את סוג האתר והאופן בו תוכלו להרוויח ממנו כסף. לדוגמה:

  • אתר שמבוסס נטו על קידום בגוגל ומכירת לידים (פרטי לקוחות) או השכרה לאחרים
  • אתר שמבסס על תוכניות שותפים וקבלת עמלות ממכירות של אחרים
  • חנות וירטואלית ומכירת מוצרים בשיטת הדרופשיפינג
  • אתר מידע מקיף שמבוסס על הצגת מודעות או נותני חסויות

אבל בחירת הנישה עצמה היא לא מספיקה וצריך לדעת גם איך לבצע מחקר מתחרים.

מחקר המתחרים יוכל לספק לנו מידע על המתחרים החזקים בשוק (מעט מאוד אתרים באמת ממציאים את הגלגל מחדש), מה הם מציעים, כמה משאבים כלכליים יש להם, עד כמה הם מקודמים בגוגל ועוד.

מחקר מתחרים טוב יכול למנוע מצבים בהם בוחרים נישה רחבה מדי או נישה שקשה מאוד להתקדם בה בלי להשקיע סכומי עתק.

מחקר מילות מפתח

עוד לפני שבכלל בונים את האתר, חייבים לדעת איך לבצע מחקר מילות מפתח בצורה יסודית. מחקר מילות מפתח לא מסתכם רק בשליפה של כמה עשרות חיפושים, אלא גם בסינון של מילים בעייתיות וקביעת סדר עדיפויות שיאפשר לנו להתחיל ולקבל תנועה אורגנית (או ממומנת) כמה שיותר מהר.

מחקר מילות מפתח רוחבי (שמתבסס על נושאים ולא רק מילים ספציפיות) עוזר לא רק לקידום בגוגל, אלא גם לפעילות ברשתות חברתיות ויצירת קשרים עם אתרים אחרים.

בגלל שהנושא של מחקר מילות מפתח הוא נושא דרמטי לבניית הנכס, הנה סרטון שמרחיב את הנושא 👇

איך בונים אתר ידידותי גם לגוגל וגם לגולש

אחרי שלמדנו את כל הנושאים הקודמים, הרבה יותר קל לנו להתחיל לבנות אתר שיהיה גם מעוצב בצורה טובה, גם ידידותי לגולש וגם יעבור אופטימיזציה טובה לגוגל ברמת הדף (ה-On Page).

זה נשמע מסובך ומייגע, אבל העקרונות עצמם הם די פשוטים ומתרכזים בכמה נושאים ספציפיים:

  • אופטימיזציה לתוכן על פי תגיות ומילות מפתח
  • בניית תוכן שימשוך את גוגל, אבל גם יהיה בעלי אחוזי המרה גבוהים
  • הבנת היררכיה של אתרים ויישום שלה באתר שנבנה
  • שימוש בתוספים ותבניות על מנת ליצור אתר מקצועי בכמה ימים במקום בחודש
  • שימוש ספציפי בתוספי SEO שיעשו לנו חיים קלים יותר

הכרת כלים ספציפיים של גוגל

מלבד כלים שאותם אנחנו מטמיעים בתוך האתר, יש כמה כלים חיצוניים של גוגל שיספקו לנו תמונת מבט על האופן בו גוגל קורא את האתר והתנועה שאנחנו מקבלים מגוגל ומקורות אחרים.

שני הכלים העיקריים הם ה-Search Console ו-Google Analytics

Search Console – מציג תוצאות חיפוש ישר מגוגל ומתריע על תקלות טכניות באתר
Google Analytics – מנתח תנועה נכנסת לאתרי אינטרנט. ניתוח התנועה יעזור לנו להבין אילו מסלול הגולשים עוברים בתוך האתר ואיך הם מבצעים (או לא מבצעים) את הפעולות הרצויות מבחינתו כגון מילוי טופס, לחיצה על קישור אפילייט, לחיצה על מודעות וכו’.

קידום חיצוני לאתר (off page)

קידום חיצוני לאתר הוא עדיין הדבר החשוב ביותר בגוגל לדירוג גבוה של אתרים. אז איך בכלל משיגים קישורים? למה עדיין אסור לוותר על מדיה חברתית ויצירת מעורבות גם בפלטפורמות אחרות, ומה עושים אם עדכון כזה או אחר של גוגל “תוקף” אותנו?

תחזוקת הרלוונטיות של האתר לא צריכה להיות שמורה ביניכם לבין עצמכם והדרך להפיץ את הבשורה היא לייצר סיבה לאתרים אחרים לקשר אליכם ולהעיד על האתר שלכם כרלוונטי בתחום שבחרתם.

לגרום לאתרים אחרים לקשר לאתר שלכם יכולה להתרחש בכמה אופנים, הנפוצות ביותר היא לפנות לבעלי אתרים ולבקש מהם בצורה ישירה (חייב להגיד שזו לא הדרך המועדפת על בעלי אתרים).

הדרך היותר עדיפה (אם תרצו להתעסק באלמנטים אחרים של קידום הנכס) היא לרכוש קישורים מאתרים רלוונטיים שיגרמו לנכס להתקדם יותר מהר.

זהו לעכשיו, מקווה שעזרתי ויאללה תתחילו לבנות!

אם הגעתם עד כאן הנה סרטון שיעזור לכם להשיג קישורים בחינם ב 8 דרכים שונות בחינם!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו