052-9095200

כרטיס ביקור דיגיטלי – למה זה כל כך חשוב והאם אפשר להכין כרטיס בחינם?

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי, האם זה חשוב לכל עסק, כמה זה עולה והאם ניתן לעשות כרטיס בחינם?

כרטיס ביקור דיגיטלי הפך בשנים האחרונות למוצר פופולרי ונדרש בעסקים רבים.

עסקים קטנים וגדולים כאחד נעזרים בכלי זה על מנת להגדיל את מספר הלקוחות שפונים אליהם ולמקסם את מספר הלקוחות המשלמים בעסק.

במאמר הבא נדון בנושא, נסביר מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי, מה יש בו שהופך אותו לכל כך פופולרי, ולמי הכרטיס הדיגיטלי מתאים?

כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הינו כרטיס ביקור שנימצא בדף אינטרנט. הכרטיס מכיל את כל התוכן של העסק יחד עם כפתורים מהירים ליצירת קשר בדרכים שונות.

הכרטיס מאפשר לבעלי עסקים להציג את העסק בפני לקוחות מתעניינים, שהם פוגשים פנים מול פנים או באינטרנט וברשתות החברתיות.

הכרטיס מאפשר לבעל העסק לשמור על קשר עם הלקוחות המתעניינים עד לרגע הקנייה. הקשר מתאפשר באמצעות הכרטיס גם לאחר תקופת זמן ארוכה מאוד.

בעל העסק פוגש לקוח פוטנציאלי (פנים אל פנים או וירטואלית) ושולח אליו את הכרטיס הדיגיטלי.

הלקוח שמקבל את כרטיס הביקור יכול מיידית לשמור את פרטי העסק באנשי הקשר, להיכנס אל הרשתות החברתיות של העסק ואל כל הכפתורים שאפרט בהמשך.

כמו כן, יש באפשרותו להוריד את הכרטיס אל מסך הבית של הטלפון שלו. בצורה זו כרטיס הביקור של בעל העסק מופיע על מסך הבית של אותו לקוח פוטנציאלי בדומה לכל אפליקציה אחרת.

דבר זה מאפשר ללקוח להיכנס אל הכרטיס של בעל העסק בכל עת שירצה גם אחרי פרקי זמן ארוכים, לקרוא שוב על השירות שלו, ליצור קשר במהירות באמצעות הכרטיס ולרכוש מאותו בעל עסק שכבר מכיר וסומך עליו. וזאת מבלי לערוך חיפוש בגוגל ובלי ניסיון לשחזר איפה הניח את כרטיס הביקור הרגיל מנייר.

הסבר נוסף בוידאו הבא:

מה כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל?

כפי שהוזכר קודם, הכרטיס הדיגיטלי מכיל את כל הפרטים והתוכן של בעל העסק.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

  • התוכן על העסק כולל תמונות, אודות, פרטים על השירות/ המוצר וכל מידע רלוונטי לעסק הספציפי.
  • התוכן מאפשר ללקוח להתחבר בקלות רבה יותר אל בעל העסק, להבין בפירוט רב לגבי המוצר/ השירות, להתרשם מהייחודיות של העסק ולהשתכנע למה כדאי לו לקנות ממנו. דבר זה מקצר את תהליך המכירה עם כל לקוח באופן משמעותי.
  • מכיוון שהכרטיס מכיל את כל התוכן החיוני על העסק והשירותים שלו, כרטיס ביקור דיגיטלי משמש אותנו ממש כמיני אתר תדמיתי לעסק. אותו ניתן לפרסם, להציג ללקוחות ואפילו לקדם בתוצאות החיפוש של גוגל.
  • הכרטיס הדיגיטלי מכיל כפתורים מהירים ליצירת קשר בקליק אחד עם בעל העסק ביניהם שליחת הודעה בוואטסאפ, התקשרות טלפונית, הודעה במייל, כפתור שיתוף בוואטסאפ, שמירת איש קשר ועוד.
  • כמו כן הכרטיס מכיל גם כפתורי כניסה לרשתות החברתיות של בעל העסק, ביניהם רשתות כמו – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר ועוד.
  • הכפתורים הללו מאפשרים לך להגדיל את כמות העוקבים שעוקבים אחריך ברשתות החברתיות, וכך תוכל לשלוח להם תוכן פרסומי בהמשך ולמכור להם. וזאת לאחר שהם כבר מכירים אותך טוב יותר (מה שמקל על תהליך המכירה).

בנוסף לזה, ניתן להוסיף לכרטיס הדיגיטלי תוספים שונים שמשפרים את התוכן בכרטיס ועוזרים להמיר דרכו יותר לקוחות משלמים מבין הגולשים בו.

לדוגמא:

  • גלריית תמונות מעוצבת – ניתן להוסיף לכרטיס הדיגיטלי גלריית תמונות מעוצבת שבה מוצגים תמונות של השירותים/ המוצרים ופרויקטים מוצלחים שלך.
  • טופס להשארת פרטים – הטופס מאפשר לקבל פרטים של לקוחות מעוניינים למייל וכך למכור להם טלפונית או לשווק להם שירותים נוספים בעתיד.
  • חלון המלצות מעוצב – זהו חלון המאפשר לגולשים לדפדף בין המלצות וביקורות של לקוחות מרוצים שרכשו את השירות/ המוצר שלך בעבר.

מה החשיבות והיתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

כאמור, כרטיס ביקור דיגיטלי עוזר למקסם את כמות הפניות והלידים (פרטים של לקוחות מתעניינים), מאפשר שמירה על קשר עם אלו שקיבלו את הכרטיס עד לרגע הקנייה ועוד.  זאת, בעיקר בזכות העובדה שהכרטיס יושב ללקוחות על מסך הבית של הפלאפון ומוכן לפעולת הקנייה שלהם.

כרטיס ביקור דיגיטלי מביא איתו יתרונות נוספים חשובים שעוזרים למקסם את כמות הפניות שאתה מקבל דרכו, לחסוך כסף ובסופו של דבר להשיג יותר לקוחות משלמים:

  • מחיר השקעה נמוך – יתרונו של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מחירו הנמוך יחסית. עובדה המאפשרת לכל בעל עסק קטן כגדול לרכוש כרטיס ביקור דיגיטלי ולהחזיר את עלות ההשקעה שלו, לרוב, כבר לאחר הלקוח הראשון שהגיע דרכו. מיותר לציין שיגיעו הרבה יותר לקוחות באמצעותו, מה שהופך את הכרטיס לכלי נדרש בכל עסק היום.
  • מיני אתר – כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא בעצם מיני אתר, המכיל תוכן ממוקד ורלוונטי ללקוח על העסק. את המיני אתר ניתן לפרסם, ולהשיג באמצעותו לידים רבים יותר.
  • חוסך כסף על הדפסת כרטיסים – כרטיס ביקור דיגיטלי חוסך כסף על הדפסת כרטיסי ביקור רגילים מנייר, ומאפשר לשלוח אותו אינספור פעמים.
  • תמיד זמין ומעודכן – כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל תוכן ופרטים עדכניים וזמין בכל עת בפלאפון/ במחשב של הלקוח.
  • מותאם לקידום בגוגל – כרטיס ביקור דיגיטלי מותאם  למנועי החיפוש של גוגל, כך שניתן למצוא את הכרטיס גם בחיפוש פשוט בגוגל.
  • מעוצב בהתאם לניראות העסק – כרטיס ביקור דיגיטלי מותאם ומעוצב בהתאמה לניראות העסק, למיתוג ולחזון העסק.

האם יש דבר כזה כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם?

כן, ניתן לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם. אך יש כמה חסרונות משמעותיים, שכדאי לקחת בחשבון לפני שמכינים אחד כזה.

החסרונות של הכרטיס הדיגיטלי בחינם, יכולים לפגוע בו ובתוצאות שלשמו הוא נועד וחשוב לקחת זאת בחשבון.

  • אחסון – כמו כל אתר אינטרנטי, גם כרטיס ביקור דיגיטלי דורש שירות של אחסון אתרים. מאחר שאחסון כרוך בתשלום, כרטיס דיגיטלי בחינם יכיל מגבלות בשימוש ובתוכן שלו:
  • כניסות ושיתופים – אם הכרטיס הדיגיטלי ניבנה בחינם במערכות שונות באינטרנט, הוא עלול להכיל מגבלות שונות בכמויות הכניסה או השיתופים של הכרטיס (מחייב תשלום כדי לעקוף את המגבלה).
  • תוכן ועיצוב – כרטיס ביקור שניבנה בחינם יכיל מגבלות בעיצוב, בכמות התוכן שהוא יכול להציג ובכפתורים שהוא כולל. זאת מכיוון שכרטיס חינמי שניבנה באתר אינטרנט, מיוצר באופן אוטומטי לפי הפרטים שממלאים. אין אפשרות להתאים את העיצוב לעסק, מכיוון שהכל אוטומטי ואין תקשורת עם איש מקצוע שיכול לשנות ולהתאים ללוגו, לצבעים, לנראות ולצרכי העסק.
  • קידום במנוע החיפוש של גוגל – כרטיס ביקור דיגיטלי שניבנה בחינם לרוב לא יהיה מותאם ב-100% לקידום בגוגל (למשל, בגלל שיהיה פחות בולט באתר עצמו ולכן חלש יותר).
  • לא מכיל את אלמנט ה'מיני אתר' – כרטיס ביקור דיגיטלי חינם, לא ישתמש באלמנטים שקיימים באתר אינטרנט, יכיל פחות תוכן חיוני לבעל העסק, והתוכן שבו לא יהיה מעוצב בצורה מעוצבת כמו אתרי אינטרנט, אלא דומה יותר ל'רשימת' הפרטים על העסק.
  • מכיל לוגו ותוכן פרסומי של חברת הייצור – כרטיס דיגיטלי שניבנה בחינם באתר אינטרנט, יכיל את לוגו החברה שייצרה אותו, בדומה להרבה שירותים שהם Freemium.
    בנוסף יופיע קישור וטקסט שמזמין את הגולש לעבור לאתר שלהם ולייצר לעצמו כרטיס כזה בחינם.

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי בתשלום?

מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להיות שנתי או חד פעמי. לרוב התשלום יהיה בטווח של 200-700 ש"ח לשנה, תלוי בחבילה ובפיצ'רים שיש בה.

יש לא מעט חברות העוסקות בתחום ולכל אחת יש חבילות ומחירים שונים.

לסיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להגדיל משמעותית את כמות הפניות/ הלידים שמגיעים אל העסק, וכך גם את כמות הלקוחות. כמות הפניות שגדלה נוצרת כתוצאה משמירה על קשר עם כל הלקוחות הפוטנציאלים, עד לרגע הקנייה.

בנוסף לזה, כרטיס דיגיטלי חוסך את עלויות ההדפסה של כרטיסים מנייר, תמיד זמין ומעודכן ומכיל את כל התוכן הרלוונטי על העסק.

ההשקעה בכרטיס כרוכה בתשלום שנתי. זאת בשל עלויות אחסון ותחזוקה שלו, המחושבים באופן שנתי. החזר ההשקעה מהיר, לרוב, כבר מהלקוח הראשון שמגיע דרכו (וכמובן צפויים להגיע הרבה יותר לקוחות).

בקניית כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לבדוק את החברה בה אתם בונים את הכרטיס ולוודא שאין לכם שום מגבלות  משמעותיות, שייפגעו במטרות לשמן הוא נועד.

הכרטיס הדיגיטלי נבנה בהתאם לחבילה אותה בוחרים. הוא יהיה מעוצב בהתאמה לעסק, ללא שום צורך בהבנה מוקדמת כלשהי בנושא עיצוב או כל נושא כזה או אחר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו