לידים להחזרי מס – איך לייצר לידים באחד התחומים החמים ברשת

תחום “החזרי המס” הוא אחד מהפלאים הגדולים שהבירוקרטיה הישראלית מספקת לנו: בעוד העצמאים שביננו בדרך כלל נעזרים ביועצי מס או רואי חשבון כדי לשלם כמה שפחות מס על פי הנהלים של מס הכנסה, שכירים שאמורים לשלם עבורם את המס לא תמיד מודעים לכך שגם להם מגיעים החזרי מס….

כך נוצר שוק שלם של החזרי מס לשכירים שמקודם על ידי חברות חיצוניות שמבטיחות לשכירים להחזיר להם עשרות אלפי שקלים.

אני לא אכנס כרגע לשאלה האם ההבטחות האלו עומדות במבחן המציאות ואיך בכלל הגענו למצב הזה (כאילו שאנחנו לא משלמים מספיק מיסים ישירים ועקיפים גם ככה 😡).

אני מן הסתם רוצה לדבר על איך בדיוק זה נראה באינטרנט ואיך תוכלו לקבל יותר לידים להחזרי מס.

לידים להחזרי מס

לידים להחזרי מס – אחד התחומים החמים באינטרנט

כמו שאתם יכולים לנחש, שוק החזרי המס הוא בעל פוטנציאל עצום לחברות שמתעסקות בתחום, ולידים להחזרי מס הם סחורה חמה ביותר שהאינטרנט הוא המקום המושלם לקנות (או “לייצר”) אותה.

כמו תמיד, יש לנו כמה ערוצים דרכם אנחנו יכולים לעשות את זה:

  • רכישה ישירה של הלידים
  • מודעות ממומנות עם עמודי נחיתה בגוגל ורשתות חברתיות
  • מאמרים מקודמים תחת רשתות תוכן (טאבולה, אאוטבריין)
  • כתבות ממומנות באתרים אחרים וכמובן קידום אורגני.

רכישה ישירה של לידים להחזרי מס

הדרך הקלה ביותר לכאורה: אתם קונים רשימות של פרטי קשר של אנשים שראו מודעה או תוכן מקודם באינטרנט ושלחו טופס. הם לא יודעים שהפנייה שלהם יכולה להגיע לחברות שונות.

לכן, אלמנט הזמן כאן הוא משמעותי: אתם צריכים למצוא ספק לידים שיכול לספק לכם לידים כמה שיותר מהר.

לפעמיים תקבלו לידים שאחרים כבר קיבלו לפניכם (“לידים מחולקים”) ולפעמיים אלו יהיו “לידים בלעדיים”.

גם אם מדובר בלידים בלעדיים, כל דקה שעוברת מרקע שליחת הליד בפועל ועד שאתם מקבלים אותו היא קריטית.

אף אחד לא אוהב שחוזרים אליו רק אחרי יום או אפילו כמה ימים. עם זאת, יש לציין שלעיתים הליד עובר עוד סיבוב אצל הספק כדי לוודא שהוא אותנטי ובאמת יש כאן מישהו שמתעניין‼️

💡 חיסרון נוסף של רכישת לידים היא שאין לכם דרך לדעת אם אתם מקבלים את ההחזר הגבוה ביותר תמורת ההשקעה שלכם (כמה עסקאות אתם באמת סוגרים).

תוכלו לדעת זאת רק אם תחליפו ספק לידים, ובדרך כלל מדובר ב”חבילות לידים” יקרות לטווח ארוך, יש גבול בכמה לידים תוכלו לטפל ביום.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

אולי יעניין אתכם לקרוא על: ניהול לידים ועל החשיבות של ניהול לידים להתפתחות העסק

מודעות ממומנות

עם מודעות ממומנות אתם אחראים לכל עניין יצירת הלידים, כאשר כל לחיצה עולה לכם כסף והשאלה אם תקבלו ליד או לא תלויה בכך שהגולש באמת ישאיר את הפרטים שלו בעמוד הנחיתה.

מדובר בזירה מאוד תחרותית ולכן הלחיצות עולות הרבה כסף. מלבד זאת, אתם צריכים עמוד נחיתה אפקטיבי שבאמת ימיר באחוזים גבוהים.

במילים אחרות, אם אין לכם מנהל קמפיינים מעולה ומומחי אופטימיזציה לעמודי נחיתה, הערוץ הזה לא תמיד ישתלם לכם.

וגם אם נפלתם על חברת ניהול קמפיינים מצוינת, לוקח זמן לראות תוצאות.

בין היתר מכיוון שהאלגוריתמים לפרסום ממומן של גוגל ואפילו פרסום ממומן בפייסבוק נותנים יתרון לקמפיינים שרצים זמן רב וכבר הוכיחו את עצמם עם אחוזי לחיצות גבוהים.

כתבות ממומנות

בין אם אתם משתמשים ברשת כמו טאבולה או אאוטבריין שמפנות את הגולשים לתוכן ממומן דרך מודעותך באתרים שונים ובין אם אתם שותלים תוכן ממומן באתרים תמורת כסף באופן ישיר, בסופו של דבר מדובר ב”שיווק באמצעות תוכן“.

באמצעות הטכניקה הזו, אתם לא מנסים למכור את עצמכם באופן הרגיל דרך סיסמאות או רשימה של יתרונות, אלא מספקים לקורא מידע מקצועי עם הפנייה לשירותים שלכם על הדך (בעצם פחות או יותר מה שאני עושה כאן).

אם התוכן שלכם יהיה שיווקי מדי, סביר להניח שתתקשו לקבל אישור לפרסם אותו.

💡 מבין כל הטכניקות שהצגתי עד כאן, זו אולי הטכניקה הטובה ביותר מכיוון שככל שהתוכן יהיה מקצועי יותר, כך יהיה קל יותר לשכנע את הגולש שאתם יודעים מה אתם עושים ובאמת תוכלו להחזיר לו הרבה כסף (או לפחות לתת לו הערכה מדויקת יחסית של כמה יוכל לקבל).

העניין הוא שגם כאן אתם נעולים בתוך המשוואה (או הלולאה) של תשלום סכום פחות או יותר קבוע עבור מספר חשיפות מסוים ואין לכם הרבה מרווח לקבלת יותר לידים בלי להגדיל את התקציב.

תוכלו כמובן לנסות מקורות שונים לפרסום התוכן ולעבור בין רשתות או אתרים שונים, אבל זו הרבה עבודה.

קידום אורגני

קידום אורגני נותן “פייט” רציני לכל השיטות האחרות ולדעתי (המעט משוחדת, כמו תמיד) הוא הערוץ המשתלם ביותר.

באופן דומה לקידום הממומן בגוגל, גם כאן אתם מקדמים מילות מפתח.

למרות שזה עדיין תחום תחרותי, בכל הנודע ללידים מקידום אורגני גרף השיפור הוא הרבה יותר חד לאורך הזמן וגם קל לעקוב אחריו באמצעות מדדים שונים כמו אחוז הכניסות לאתר, משך הזמן שבו הגולשים נמצאים בו וכמובן מספר הטפסים שנשלחו או השיחות שהתקבלו מהאתר.

✔️ יתרון נוסף הוא שיש לכם הרבה אסטרטגיות תוכן לבחור מתוכן: לדוגמה, אתם יכולים לבחור בתוכן יותר שיווקי בעמוד הבית ובתוכן מקצועי בשאר העמודים בטכניקה של “שיווק באמצעות תוכן”.

בשני המקרים מדובר בתכנים שאפשר לעשות להם אופטימיזציה למילות המפתח שחשובות לכם.

מלבד קבלת לידים להחזרי מס דרך האתר, שיתופי פעולה עם אתרים אחרים (בין היתר כדי לקבל מהם קישורים) יכולים להביא לכם עוד לידים. אתם צריכים רק למצוא את האתרים הכי רלוונטיים שמקבלים תנועה איכותית.

איך מתבצע מחקר מילות מפתח לצרכי קידום אורגני בגוגל ובמנועי החיפוש השונים? הנה ההמלצות שלי:

למשל:

✔️ אתרים פיננסים גדולים שכותבים כתבות תחקיר ומחפשים מומחים לראיין אותם (דה מרקר, כלכליסט)
✔️ אתרי מקומונים שמכסים את האזורים הגאוגרפים בהם אתם בדרך כלל נותנים שירות
✔️ אתרים של רואי חשבון או יועצי מס שלא מתעסקים בסגמנט של השכירים, אבל עדיין יוכלו להרוויח מהתוכן

מבחינת עלויות, יש מחירים שונים לקידום אתרים. מכיוון שמדובר בתחום תחרותי, העלויות לא בהכרח יהיו בטווח הנמוך, אבל הן בהחלט עשויות להיות נמוכות יותר מהערוצים האחרים.

זה תלוי בין היתר בשאלה אם כבר יש לכם אתר ועד כמה הוא מקודם בגוגל.

מה שבטוח הוא שגם אם ייקח זמן להשקעה להחזיר את עצמה, בסופו של דבר כנראה מדובר בערוץ המשתלם ביותר לאורך זמן מכיוון שתמיד יש מקום לשיפור ואופטימיזציה נוספת בלי ליצור עשרות מודעות נוספות או לחפש בנרות ספקי לידים טובים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו