ראיון קצר עם עמנואל “זקן השבט” הוכשטדט
הפוסט הבא הולך להיות חלק ראשון ממה שאני מקווה שהולך להיות מדור קבוע באתר – ראיון עם אנשי מפתח בתחום ה-SEO ושיווק באינטרנט. הסיפתח הוא
בלוג קידום אתרים? כנראה שמצאתם.
נודר שזה אחד הבלוגים היותר איכותיים שתוכלו למצוא על קידום אתרים בשפת הקודש.
כאן תמצאו 900+ מאמרים ומדריכים על קידום אתרים, שיווק באינטרנט וכל מה שבאמצע.
חדשים באתר? אל תפספסו את 30 המאמרים הכי פופולאריים אצלי 🙂
ניתן גם לחפש מאמרים בנושא ספציפי:
הפוסט הבא הולך להיות חלק ראשון ממה שאני מקווה שהולך להיות מדור קבוע באתר – ראיון עם אנשי מפתח בתחום ה-SEO ושיווק באינטרנט. הסיפתח הוא
הפעם אני מעוניין לדבר על הצד הפחות נעים של המקצוע – כשלונות. כמו בכל תחום שבו אין לנו שליטה מלאה, לאף אחד אין 100% הצלחה
והפעם בפינת הטיפים הקצרים – משהו חפיף שאני כותב ספונטנית בעורך של הוורדפרס אפילו בלי לכתוב בקובץ וורד לפני כמו שאני עושה תמיד… השאלה איך
מכירים את זה שאתם משתפים איזה לינק בפייסבוק, אבל הוא מופיע ללא תמונה, או עם תמונה מעפנה כזאת שלא קשורה לכלום? אז למה זה קורה
מי שמקדם מספר אתרים במקביל, וכפועל יוצא עובד גם עם כמה רשתות חברתיות ואתרים וחשבונות שונים כמו גוגל אנליטיקס, גוגל Search Console ואחרים, יודע כמה
והפעם – טיפ קצר ונחמד, שיעזור לכם לפרגן לבעלי אתרים אחרים כך שבמוקדם ובמאוחר הם ידעו על זה – דרך האנליטיקס. על מה אני בדיוק
כמעט כל בעל אתר שמסתכל באנליטיקס כיום, סובל מתופעה של כניסות של בוטים מאתרים מפוקפקים, רובם מרוסיה או מדינות שונות באירופה. במאמר זה אציג לכם
אני נשאל לפעמים על ידי קולגות ולקוחות, כמה קישורים צריך כדי להתקדם בגוגל, או מה הקצב המומלץ של תדירות הוספת קישורים לאתר. האמת היא, שאין
אתמול, כמו 800 אנשים אחרים, נכחתי בכנס Next Case שארגן פבל ישראלסקי מהבלוג AskPavel. להלן סיכום קצרצר… פבל ביקש ממני לכתוב סקירה על הכנס אבל
במהלך שנותיי כמקדם אתרים נתקלתי כמעט בכל סוגי הפרוייקטים. לכל פרוייקט יש את המאפיינים שלו ודורש התייחסות אחרת. בפוסט הבא אני הולך לשתף אתכם מנסיוני…
והפעם בפינתנו: טיפ קצר בנוגע לתמונות מקדימות באתרי וידאו. לא רבים יודעים, אבל ניתן לשלוט בתמונות המקדימות בסרטים שאתם מעלים לאתרים כמו יוטיוב ווימאו. קודם כל,
והפעם בפינתנו, טיפ קצרצר בנושא שאני פחות מדבר עליו, אבל הוא ללא ספק נמצא שם בשוטף: עיצוב גרפי. ספציפית, אני מעוניין לשתף אתכם בכלי מדליק
הפעם אני מעוניין לשתף אתכם, קוראים יקרים, במקרה בוחן מעניין בנושא של תוכן משוכפל. מעשה שהיה כך היה: מדובר באתר חזק בתחום הטבע והבריאות. לאתר
היי, אני שמח (באמת!) שקפצת לבקר. בפוסט הזה אני אנסה להסביר בצורה הפשוטה ביותר שאני יכול, איך עובד גוגל, איך עובד קידום אתרים בגוגל ומהו
להלן טקסט שנועד לגוגל: בלוג קידום אתרים זה קיים משנת 2003 וכיום הוא אחד הבלוגים המובילים בארץ על קידום אתרים אורגני (SEO) וכל מה שקשור אל קידום אתרים בגוגל, שיווק באינטרנט, וגם שיווק דיגיטלי באופן כללי. מחפשים מאמרים על קידום אתרים? הגעתם למקום הנכון 🙂
בלוג קידום אתרים יכול לעזור לכם ללמוד רבות את העולם המרתק של קידום אתרים אורגני, בין אם אתם בעלי עסקים, בעלי חברה לקידום אתרים או שיש לכם זיקה כלשהו אל התחום של קידום אתרים אורגני.
הסבר מקצועי למי שמעוניין: בעמוד זה יש הרבה תקצירים של מאמרים שאין בהם את המילה “בלוג קידום אתרים”, מה שייצר מצב שיש פה משהו כמו 1500+ מילים ב-Body של העמוד – ומוריד את יחס הנוכחות של הביטוי בלוג קידום אתרים לרמה נמוכה יחסית.
על כן, כדי לתת לגוגל אינדיקציה שהעמוד הזה יותר רלוונטי עבור החיפוש בלוג קידום אתרים – אני נאלץ להכניס את הביטוי הזה בצורה מלאכותית.
אם מישהו אשכרה קורא את זה אני אתפלא ממש. תודה על תשומת הלב ויום משובח 🙂
איך תרצו לקבל עדכונים על קידום אתרים?
דניאל זריהן בע”מ. פנחס ספיר 8, נס ציונה. 052-9095200