חשיפת מילות המפתח האורגניות שלכם עם Keyword Hero

אחת המגבלות הגדולות ביותר של הקידום האורגני הוא חוסר היכולת לראות דרך אילו מילות מפתח המבקרים נכנסים לאתר שלנו.

הסיבה לכך היא שגוגל מסתירה את כל מי שמחובר לחשבון שלו ומחליפה את החיפוש המדויק דרכו נכנס לאתר בערך [not set].

הדבר נכון הן למערכת שלה (Google Analytics) והן למערכות אחרות. כלומר, ההצפנה היא במקור ולא קשורה לפלטפורמת המדידה בה משתמשים.

כתחליף לכך גוגל אומנם מציגה מידע על מילות מפתח דרך ה-Search Console, אבל אז אנו מאבדים את היכולת לחבר בין מילות מפתח לשאר הנתונים והדוחות שיש בגוגל אנליטיקס.

הכלי גם לא מתייחס לאופי הגלישה באתר של מי שמגיע ממילות המפתח האלו.

וותיקי התחום יודעים שזה לא תמיד היה ככה. בשנת 2011, עוד היה אפשר לקבל את הנתונים האלה ולראות מילות מפתח אורגניות בדוחות של גוגל אנליטיקס. היום כאמור, זה כבר לא קיים לצערנו.

מילות המפתח אורגניות Keyword Hero
איך Keyword Hero יעזור לכם בחשיפת מילות מפתח אורגניות

אומנם קיים כלי נוסף בשם Search Console Insights שמחבר את נתוני ה-Search Console עם Analytics ומאפשר לנו לראות כיצד מילות מפתח מסוימות משפיעות על התנהגות הגולשים ובעיקר על זמן הצפייה באתר, אך גם זהו מידע חלקי מאוד וגוגל בעצמה מודה שהסרצ’ קונסול ו-Analytics לא תמיד מסונכרנים זה עם זה.

מה שנשאר לרוב המקדמים האורגנים זו בדרך כלל היכולת לעקוב 🔍 אחרי המיקומים של מילות מפתח ולקוות שמספיק אנשים נכנסים דרכן כדי להגדיל את המכירות או הלידים של הלקוח שלהם (או שלהם עצמם…).

למה כדאי להכיר את Keyword Hero?

Keyword Hero הוא כלי מיוחד שנועד להחזיר את מילות המפתח חזרה אל Google Analytics ממש כמו בתקופה שבה גוגל עוד לא החלה להצפין מילות מפתח.

איך הוא עושה זאת? על פי הדף הרשמי, הוא מתחבר הן ל-Search Console והן ל-Analytics דרך ה-API של גוגל (כלי למפתחים שמאפשר לשלוף מידע באופן ישיר ולהשתמש בו באפליקציות אחרות).

מקורות מידע אחרים הם פלאגינים עבור הדפדפנים השונים, גוגל טרנדס ואפילו ויקיפדיה.

לאחר מכן מתבצעת סדרה של חישובים סטטיסטים שנועדה לחבר בין ביקורים אורגניים באתר לבין מילות המפתח.

משם הכלי מסנן רק את המקרים שבהם הסבירות לחוסר התאמה היא הנמוכה ביותר ומוסיף את המילים לדו”ח מילות המפתח.

אם הוא לא בטוח לגבי מילה מסוימת, הוא ישאיר אותה כ-Not Provided.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

איך עושים זאת ומה רואים בפועל?

הגדרת Keyword Hero היא סופר פשוטה: לאחר שתתחברו לחשבון ה-Analytics שלכם, תתבקשו לבחור את הנכס המתאים ו-Keyword Hero ייצור תצוגה חדשה (View) עם מילות המפתח מבלי לפגוע בתצוגות הקודמות.

צבירת הנתונים ותחילת ההצגה של מילות המפתח לוקחת בין יום ליומיים.

יש לשים לב כרגע הכלי עובד רק עם הגרסה הקלאסית של אנאליטיקס (Universal Analytics) ולא עם גרסה 4.

לאחר שיש לנו את רשימת מילות המפתח, אנחנו יכולים לבצע חתכים שונים ממש כמו פעם. למשל, לראות באילו מכשירים נעשה שימוש, מהן המילים שמובילות לאחוז נטישה נמוך או זמן שהייה גבוה וכך הלאה.

Keyword Hero – ממדים ומדדים נוספים

התצוגה הנוספת של Keyword Hero מגיעה עם כמה ממדים ומדדים מותאמים אישית (Dimensions ו- Metrics).

ניתן לייבא אותם לתצוגות נוספות דרך ההסברים במסכי העזרה ℹ️.

✔️ Brand (ממד) – מסנן רק שאילתות עם המותג שלכם. במידה והכלי לא מזהה נכון את מילות המפתח שקשורות אליו, אתם יכולים להוסיף לחשבון מילות מפתח באופן ידני דרך האתר של Keyword Hero.
✔️ Position (ממד) מראה לכם את מיקומי מילות המפתח כפי שכלים למדידת מילות מפתח רואים אותן. כך תוכלו לראות כיצד ההתנהגות של הגולשים משתנה על פי המיקומים השונים וגם לאתר מילות מפתח בראש העמוד השני שכדאי להשקיע בהן ולנסות להביא אותן לעמוד הראשון.
✔️ Average Position (מדד) – מיקום ממוצע על פי מרווח זמן באופן דומה לאופן בו ה-Search Console מחשב אותו, אך על פי הנתונים במדד ה-Position.
✔️ חשיפות (מדד) – מספר החשיפות הכולל עבור כל מילת מפתח

כמה עולה Keyword Hero

מחיר Keyword Hero: אז כמה עולה לשכור את הגיבור הזה?

הכלי אומנם מבצע פעולה מאוד ספציפית, אך הוא גם לא מאוד יקר.

אפשר לנתח עד 2000 ביקורים (Sessions) ללא תשלום, אך ללא ניתוח של המרות.

יש לשים לב שגם התוכניות בתשלום מוגבלות ליעד (Goal) אחד בלבד.

10,000 ביקורים יעלו לכם 9$ לחודש, 50,000 ביקורים יעלו לכם 49$ דולר לחודש, ואם תרצו 250,000 ביקורים לחודש, תשלמו כבר 149$ לחודש.

ניתן לנסות את כל החבילות בתשלום במשך 90 ימי התנסות ללא התחייבות.

מעבר לחבילות הללו או אם אתם סוכנות גדולה לקידום אתרים, תצטרכו כבר לבקש הצעת מחיר באופן אישי.

בכל מקרה, אם ניקח לדוגמה את חבילת ה-149$ ונחלק אותה ל-30.5 ימים (מספר הימים הממוצע בחודש), נקבל משהו כמו 8,200 ביקורים ליום. כלומר, אתר אחד בינוני ומעלה.

אם אתם מקדמים עסקים קטנים יותר, מאוד יכול להיות שתוכלו להסתדר עם חבילת ה-49$. ועם שער הדולר הדי נמוך בשנים האחרונה, זה גם לא המון לשלם.

אגב, אין מגבלה על מספר הנכסים שאפשר להוסיף.

דברים שחשוב לזכור (מעמוד השאלות והתשובות):

  • את התצוגה של Hero אין צורך לחבר ל-Google Ads או ה-Search Console
  • הכלי לא תומך באופן רשמי באלטרנטיביות ל-Analytics כמו Piwik
  • הכלי מציג את הנתונים באיחור של שלושה ימים. לכן כדאי להתייחס אליו בעיקר כדו”ח למילות מפתח ולא להשתמש בו עבור הניתוח הקבוע של מספר הביקורים היומי וכו’.
  • הכלי מתייחס אל כל שסן כמשתמש חדש ולכן אין משמעות למספר המשתמשים הייחודים (Users).

לסיכום – Keyword Hero

למרות המגבלות שלו (בעיקר אלו שציינתי בחלק הקודם), Keyword Hero הוא כלי מאוד שימושי, במיוחד אם אתם מבצעים SEO לאתר חדש או אתר קיים שחסר לכם לגביו מידע אורגני.

ועם יכולת להתנסות בחבילות הגדולות או להשתמש בחבילה הקטנה ביותר בחינם ממש אין סיבה לא לנסות אותו.

כלים נוספים שאנשי SEO ישמחו להכיר:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>
הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
Call Now Buttonחייגו עכשיו