052-9095200

קורס קידום אתרים אונליין – למה כדאי ללמוד בקורס של שמול?

כמעט שאין היום עסק בישראל, כזה שמחזיק סניפים אמיתיים ממוזגים, פינת קפה, ריהוט משרדי ועוד – שלא חשב לעצמו שאולי הגיע הזמן ליישר קו עם המגמה העולמית ולעבור לפעילות בדיגיטל. משבר הקורונה גרם ללא מעט בעלי עסקים לנתח מחדש את המציאות, להקטין סיכונים ולנצל הזדמנויות. זאת הסיבה, שלא מעט מהם בוחרים להקים את העסק מחדש, בתצורה רזה יותר וממוקדת יותר לעולם הדיגיטל.

קורס קידום אתרים של שמוליק דורינבאום

אלא שמעבר של עסק לפעילות בעולם הדיגיטלי הוא לא הפתרון הכולל לכל הבעיות של העסק. הוא רק תחילת הפתרון.

עסקים שעוברים לפעילות אונליין מגלים מהר מאוד, שאת הלקוחות, שפעם היו מגיעים לחנות כחלק מן הביקור שלהם במתחם הקניות, הם נדרשים לגייס בעצמם. ולא זאת בלבד, צריך לגייס את הלקוחות כאשר לבעל העסק אין מושג אמיתי לגבי המקומות שבהם הם נמצאים, ההרגלים שלהם, הערוצים שאפשר לאתר אותם בהם ועוד.

למעשה, בעוד שהמעבר לדיגיטל הוא רק תחילת התהליך, עיקר המשאבים שנדרש להשקיע בעל העסק הוא בללמוד כיצד לשווק בזירה החדשה.

במאמר הנוכחי אני הולך לדבר על קורס קידום אתרים, וכן באופן ספציפי על קורס קידום אתרים אונליין על כל יתרונותיו – על מנת שתהיו הרבה יותר מוכנים דיגיטלית לשנים הבאות.

אני ושמול מדברים בין היתר על הנושאים האלה בוידאו הבא:

למידע נוסף על הקורס של שמול >>

מהו קידום אורגני של אתר?

כבעלי עסקים שעברו לא מזמן לדיגיטל, בטח שמעתם על שלל ערוצי השיווק באינטרנט שעומדים לרשותכם ויכולים לאפשר לכם להגיע לקהל לקוחות ייעודי, מפולח וממוקד: פרסום בפייסבוק, ניהול קמפיין בגוגל, שימוש באאוטבריין וטאבולה לשיווק מבוסס תוכן, הפעלת ערוץ המייל, פרסום באינסטגרם, משפיענים, פלטפורמות למימון המונים ועוד ועוד.

איך יודעים איזה ערוץ מתאים לעסק?

התשובה לא יכולה להינתן על רגל אחת, והיא תלויה, כמובן, בסוג הלקוחות של העסק, במקומות בהם הם פועלים, בהאם המוצר עונה על צורך ממשי או צורך רגשי, האם השיווק מתבצע בדחיפה או במשיכה וישנם, כמובן, עוד פרמטרים רבים נוספים.

הכמות המסחררת של מידע שאליו נחשף בעל עסק שזהו לא תחום ההתמחות שלו בהחלט יכולה לבלבל.

לכל ערוץ שיווק כזה קיימים לא מעט יתרונות וכמובן גם חסרונות.

לא כל ערוץ שיווק כזה מתאים לכל עסק.

אשמח לבדוק את האתר שלך בחינם!

על מנת לראות את הפוטנציאל האורגני ותוך כמה זמן נכפיל לך את ההכנסות

ניתן לחייג למספר 052-9095200 או למלא את הטופס:

היום אני רוצה להתמקד בערוץ הקידום האורגני, להסביר את היתרונות שלו לבית עסק שבוחר לפעול באמצעותו, לציין את האתגרים העיקריים שאיתם יצטרך אותו בעל עסק להתמודד, וגם להמליץ לכם על הדרך הטובה ביותר, לדעתי, להיכנס לתחום בצורה ממוקדת, עניינית ואפקטיבית.

אז מהו, למעשה קידום אורגני ומהם היתרונות שלו?

אם אתם יותר בקטע של וידאו אפשר לצפות בסרטון הבא:

קידום אורגני הוא תהליך שבו פועל בעל אתר לשפר את הנראות של עמודי האתר שלו בדפי תוצאות החיפוש בעבור שאילתות רלוונטיות שמבצעים גולשים.

בהרבה חיפושים שתבצעו בגוגל, תבחינו בשני סוגים של תוצאות: תוצאות ממומנות ותוצאות טבעיות הממקומות מתחתיהן.

הרבה בעלי עסקים היו שמחים להופיע תחת התוצאות הטבעיות (האורגניות) של דפי תוצאות החיפוש, בעיקר בשל העובדה שאלו תוצאות שלרוב קהל הגולשים נותן בהם אמון גדול יותר.

אלו תוצאות ממירות יותר, שמסייעות לבית העסק למצב את עצמו בנישה שבה הוא פועל.

קידום אורגני, של עמודי אתר במנועי החיפוש, שלא בדומה לפרסום מודעות ממומנות, מאפשר לבית העסק ליהנות מתנועה איכותית יותר של גולשים ללא עלות נוספת על כל הקלקה.

בצורה כזאת, חשוף בעל העסק לפחות סיכונים, כמו הקלקה של מתחרים על מודעות ממומנות שמטרתה לבזבז את תקציב הקמפיין.

כמו כן, קידום אורגני של אתר הוא תהליך שנשאר עם העסק לאורך זמן.

גם לאחר שתהליך הקידום מיצה את החלק העיקרי שלו, יכול בעל האתר להמשיך ליהנות מטראפיק איכותי ולהפוך את האתר שלו לנכס דיגיטלי מניב.

לא זה המצב בתהליך של קידום ממומן: בתהליך כזה, מרגע הפסקת הקמפיין, נפסקת גם התנועה של הגולשים שהגיעה בעקבות הקמפיין.

מה האתגרים העיקריים בפרויקט קידום אורגני של אתר?

ובכן, תהליך קידום אורגני צורך לא מעט זמן.

קידום אורגני הוא תהליך ממושך ומתמשך, ודורש תכנון תקציבי נכון. כמו כן, זהו תהליך שמלווה לאחת בחוסר ודאות.

בכל רגע יכולים מנועי החיפוש לשנות את דרך הפעולה שלהם ואת האופן שבו הם מדרגים אתרים, וכמות התנועה שמגיעה לאתר מן הערוץ הזה בהחלט יכולה להיפגע.

מה הפתרון? קורס קידום אתרים מקיף ומקצועי

אחד הפתרונות שיכולים לסייע לעסק לצלוח את המשבר הראשוני הזה, הוא ללמוד כיצד לקדם בעצמו את האתר שלו במנועי החיפוש השונים. קידום אתרים הוא עסק שדורש לא מעט ידע ומיומנות, אולם מדובר בתחום שעם המוטיבציה הנכונה וההשקעה המתאימה, כמעט כל אחד יוכל ללמוד ולהצליח בו.

יש לא מעט דרכים ללמוד כיצד לקדם אתרים במנועי החיפוש השונים.

תוכלו ללמוד לבד באמצעות קריאה של פוסטים ובלוגים מן הרשת, לעקוב אחר הפעילות של מומחים בארץ ובעולם, להקים חוות ניסוי כדי ללמוד את הנושא על בשרכם, אבל עומדת לכם תמיד גם אפשרות נוספת: להרשם לקורס אונליין מקצועי שילווה אתכם מא' ועד ת'.

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים קורס קידום אתרים?

אם קיבלתם את ההחלטה שערוץ הקידום האורגני הוא זה שמתאים לאופי של העסק שלכם ולתצורת הפעילות שלו, וגם החלטתם ללמוד כיצד לקדם את האתר באופן עצמאי ולבד, אני יותר מממליץ לכם על קורס קידום האתרים של שמול – שמוליק דורינבאום, איש עתיר ניסיון בשיווק דיגיטלי שעשה לא מעט בחייו.

למידע נוסף על הקורס של שמול >>

לפני שאתם יוצאים לדרך לחפש את הקורס שמתאים לכם ביותר, חשוב יהיה שלצד הקריטריונים שיכריעו את הבחירה כמו לוגיסטיקה, נסיעות, חניה, שעות פעילות הקורס וכו', תייחסו חשיבות גם לפרמטרים הבאים:

קידום אתר במהלך הקורס – שימו לב, חברים: ישנה חשיבות גדולה לכך שבמהלך הקורס תקדמו בפועל אתר אינטרנט נמצא בשליטתכם. הסיבה לכך היא שמעבר להרצאה התיאורתית, לא תוכלו להפנים באמת את החומר בלי התנסות מעשית. מעבר לכך, חלק מן הביטויים המפוצצים והמושגים שלפעמים לא פשוט להגות – הופכים לנהירים ומובנים ממש ברגע שמתרגלים אותם.

תמיכה פרטנית ומקום לשאלות מעבר לשעות קורס – גם כאן מדובר בנושא חשוב. חלק מהשאלות שתטרדנה אתכם תופענה בדרך כלל כמה שעות לאחר סיום השיעור. למוח שלנו לוקח זמן להפנים דברים, לעבד אותם בצורה נכונה ולנתח אותם הצורה קרה. בקורס של שמול תצטרפו לקבוצת פייסבוק וקבוצת וואטסאפ שבאמצעותה תוכלו לשאול שאלות גם בשעות שבהן לא מתבצעת הלמידה המשותפת, וכן ליהנות מן התשובות שניתנות לשאלות של משתתפים אחרים.

השיעורים מוקלטים לצפיה חוזרת – לא תמיד תבינו הכל בפעם הראשונה. לפעמים, תירצו לצפות שוב בשיעור כדי להפנים חלק מן הדברים, ולעיתים, רק לאחר שתנסו בעצמכם את הדברים, תוכלו לחזור לצפיה מחודשת שבה באמת תפנימו את מה שנאמר. זאת הסיבה, שהקורס של שמול מאפשר גם צפיה חוזרת בשיעורים מוקלטים.

ליווי תעסוקתי – בסופו של יום, ייתכן שתירצו ללמוד קידום אתרים לא בשביל לקדם את העסק הפרטי לכם, אלא דווקא כדי לסייע לעסקים אחרים לשפר את המיקומים שלהם בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים. זאת הסיבה, שתלמידים שהוכיחו יכולת למידה עצמית והשיגו תוצאות בפועל מתהליך הקידום שעברו בקורס, יוכלו ליהנות אצל שמול מתהליך של ליווי תעסוקתי. שמול עומד בקשר עם חברות המדיה וקידום האתרים הגדולות בארץ.

קורס אונליין צמוד – לפעמים, תפסידו שיעור או שניים. לא תמיד תוכלו להיות זמנים. זה בסדר. אין לכם ממה לחשוש. במקביל לקורס הפרונטלי תוכלו למצוא שיעורי השלמה גם בפורמט דיגיטלי.

לא ללמוד יותר מידי – זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר שעליכם יהיה לבדוק לפני ההרשמה לקורס – רבים מן הקורסים הקיימים כעת בשוק מנפחים את החומר הלימודי המועבר בשיעור, הרבה מעבר למה שהמשווק הצעיר נדרש לו. אצל שמול, מהיכרותי עם הקורס, תמצאו את כל מה שצריך כדי לקדם אתרים, ורק את מה שצריך.

ללמוד מאדם עם ניסיון מעשי – משהו חשוב שאולי כדאי יהיה שתשימו עליו דגש: כדאי יהיה מאוד שהלמידה שלכם תתבצע מאדם בעל ניסיון מעשי בתחום, שחווה לא רק הצלחה אלא גם לא מעט כישלונות. אדם כזה יוכל להסביר לכם מה עובד בפועל, מה לא עובד, ואיפה נמצאים הפערים בין התאוריה לפרקטיקה.

מה אפשר יהיה ללמוד בקורס של שמול?

אני אעבור ממש בקצרה על כמה וכמה נקודות שתוכלו למצוא בקורס של שמול, כדי להסביר מדוע הנושאים המועברים בקורס חשובים לקידום אתרים.

הנה הנושאים העיקריים, וישנם עוד כמובן, שתוכלו למצוא בקורס:

  • איך עובד מנוע חיפוש? – תוכלו לבצע היכרות עם הפעילות הבסיסית של מנועי החיפוש ולהבין כיצד תוכלו לשפר את הביצועים שלכם בעבודה מולם.
  • כיצד בנויים אתרי אינטרנט – תכירו את שפת HTML ותילמדו על מבנה של אתרי אינטרנט.
  • מערכת ניהול התוכן וורדפרס – זוהי מערכת ניהול התוכן הפופולרית בעולם עליה נשענים לא מעט אתרי אינטרנט, והיא פופולרית במיוחד גם בקרב מקדמי אתרים בגלל הידידותיות שלה לתהליך הקידום.
  • איך מבצעים מחקר מילות מפתח? – מדובר באחד התהליכים הקריטיים והחשובים ביותר בכל פרויקט קידום אתרים. מחקר מילות מפתח מעמיק יכול לעשות את ההבדל בין תהליך קידום מוצלח לזה שלא השיג את היעדים שלו.
  • מה ההבדל בין מחקר מתחרים למחקר תחרות? – מי המתחרים האמיתיים שלכם בפרויקט קידום האתר? האם רק המתחרים הישירים שלכם? מסתבר שלא…
  • אופטימיזציה להיררכיה ומבנה האתראופטימיזציה של עמודי האתר להצגה שלהם בדפי תוצאות החיפוש הינה כינוי לאוסף של פעולות טכניות שמטרתן שיפור הקריאות וההבנה של מנוע החיפוש לגבי תוכן האתר.
  • עולם התוכן – תלמדו כיצד כותבים תוכן איכותי, באיזו תדירות לכתוב, מהם הנושאים שיסייעו לכם לקדם את האתר בגוגל, איך מוצאים כותבי תוכן טובים ועוד.
  • קישורים – על עולם הקישורים, אחד הפקטורים המשמעותיים בקידום אתרים אורגני, אפשר לכתוב מאמרים שלמים.
  • עבודה נכונה עם search consoleהסרץ' קונסול הוא דרך התקשורת העיקרית של מקדם האתרים עם גוגל. באמצעות הכלי הזה ניתן לקבל נתונים חשובים אודות תפקוד האתר. שמול יסביר בהרחבה על הכלי הזה בקורס, ועל כלים נוספים כמו Screaming Frog ועוד.
  • עונשים של גוגל – פעילות שנוגדת את ההנחיות של גוגל עלולה לגרור ענישה ידנית כנגד האתר.
  • גוגל אנליטיקסגוגל אנליטיקס זהו כלי המדידה האולטימטיבי מבית גוגל שיסייע לכם להבין מה באמת קורה באתר.
  • קידום ממומן – בקורס של שמול תדברו גם על קידום ממומן, פעולה שתסייע לכם להבין את היתרונות והחסרונות גם של הערוץ האלטרנטיבי העיקרי לקידום אורגני.
  • קידום אתרים שחור – על טכניקות מאתגרות בקידום אתרים.
  • סכמות – שימוש בנתונים מובנים כחלק מאסטרטגיית הקידום של האתר.

וכמובן עוד לא מעט מעט מידע רוחבי, כמו איך להקים עסק לקידום אתרים וטיפים ממשווק מנוסה בתחום.

למידע נוסף על הקורס של שמול >>
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp

אהבת? גם ברשימת תפוצה שלי אני מפנק :-) ועל הדרך נותן מתנה >>

הרשמה לרשימת תפוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...
המאמרים הפופולאריים ביותר
מאמרים אחרונים
עשו לי לייק בפייסבוק
הרשמה לרשימת תפוצה
Call Now Buttonחייגו עכשיו